kolory w marketingu, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zdarza się, że przyciągają lub odpychają. Ułatwiają lub utrudniają odbiór. Kolory. Tylko tyle i aż tyle. Jak myślisz, czy dobór barw w komunikacji marketingowej jest przypadkowy?

rebranding, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Słowo rebranding potrafi napawać przerażeniem, zwłaszcza, kiedy to laik przygląda się z boku informacjom ze świata biznesu. Wiadomości, jakimi bombardują nas media, są z reguły związane z protestami niezadowolonych klientów. Lawina negatywnych postów i tweetów przeszła po zmianie loga Instagrama czy nawet po samej zmianie odcienia koloru w przypadku Spotify.

content marketing, seo, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kilka z naszych ostatnich tekstów dotyczyło słów kluczowych, SEO oraz content marketingu. Idąc dalej za ciosem przygotowaliśmy dla Was tekst o powiązaniu content marketingu z SEO. Są to z pozoru dwa różne światy, jednak mają ze sobą coś wspólnego. W pewnym stopniu są od siebie zależne.