Blog BlueBrand cover sprytny poradnik homera simpsona o marketingu

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Hej, hej. Witaj w moim świecie. Marketing to zjawisko bardziej skomplikowane niż myślisz. Sztaby perfekcyjnie nie-wykwalifikowanych ludzi, którzy idealnie wiedzą co zrobić, aby Cię kupić... i sprzedać. A zatem w gratisie ode mnie klika rad, jak w tym brudnym świecie nie zginąć. Przede wszystkim: słuchajcie się telewizora... i mnie...

Blog BlueBrand cover dlaczego nalezy zarejestrowac znak firmowy logo marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Być może zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób ochronić swoją markę? Co zrobić, żeby ustrzec się przed płaceniem komuś za wykorzystywanie przecież swojej nazwy i swojego logo? Każdy, przyszłościowo myślący przedsiębiorca, powinien już na samym początku istnienia firmy pomyśleć o rejestracji znaku towarowego. Marki nie wyrabia się w przeciągu kilku miesięcy, pracujesz na nią lata. Budujesz ją razem ze swoimi pracownikami. Inwestujesz czas i pieniądze. Jednak niewiele potrzeba, aby tę reputację stracić. O tym, czym jest znak firmowy i dlaczego jest tak ważny dowiesz się w tym tekście. 

Blog BlueBrand cover co o reklamie powinien wiedziec twoj szef marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Reklama to nieodłączna część naszego życia, jest bardzo wyrazista i spotykamy się z nią praktycznie na każdym kroku. Przekaz reklamowy za pomocą radia, gazet, telewizji czy Internetu dociera do ludzi na całym świecie. Niewątpliwie reklama jest dźwignią handlu. Dziś, aby sprzedać towar czy usługę, należy się zareklamować jak największej ilości osób.