Blog Blue Brand Justyna Kopeć E-mail marketing jak nie znaleźć się w folderze SPAM

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

E-mail to nieustannie jeden z najskuteczniejszych kanałów służących do komunikacji online. Czy według Ciebie ten rodzaj docierania do klienta to już przeżytek? Pewnie twierdzisz, że większość osób nie czyta e-maili dostarczanych na skrzynkę. Niejednokrotnie jednak zdarza się, że efekty poszczególnych kampanii nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Jakie są tego przyczyny? 

Blue Brand blog Brand story – tworzenie gwiazdy

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Pamięć bywa zawodna, jednak każdy z nas posiada wspomnienia. Zaliczają się do nich te lepsze i gorsze momenty. To właśnie przeżyte podczas nich emocje sprawiają, że przechowujemy je w swojej pamięci. W marketingu bywa podobnie. Każda marka posiada swoją historię. Jednak sztuką jest opowiedzieć ją tak, aby zjednać sobie rzeszę fanów. 

Blue Brand blog Opinie klientów – 7 kroków jak zachęcać do oceny firmy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zaufanie. Często w życiu bywają takie sytuacje w których bazujemy na pewnym kredycie zaufania. Podobnie jest w przypadku wyboru dóbr i usług. Zdecydowanie wolimy przeczytać rekomendacje klientów, którzy skorzystali przed nami z konkretnych usług firmy. 

Blue Brand blog 5 sposobów na efektywną reklamę za niewielkie pieniądze

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Uff, nareszcie, udało się. Masa formalności za Tobą. Założyłeś własną firmę. Jeżeli myślisz, że teraz możesz się położyć i czekać na przypływ gotówki – jesteś w błędzie. Nawet najlepszy fachowiec w swojej dziedzinie nie uzyska dochodu bez skutecznej reklamy.

Blog Blue Brand Kilka slow o marketingu szeptanym

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Rozmowa – nieodłączna część naszego życia. Lubimy rozmawiać zawsze, wszędzie i o każdej porze. Wymiana informacji kojarzy nam się z przyjemnym spędzaniem czasu.

kolory w marketingu, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zdarza się, że przyciągają lub odpychają. Ułatwiają lub utrudniają odbiór. Kolory. Tylko tyle i aż tyle. Jak myślisz, czy dobór barw w komunikacji marketingowej jest przypadkowy?

rebranding, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Słowo rebranding potrafi napawać przerażeniem, zwłaszcza, kiedy to laik przygląda się z boku informacjom ze świata biznesu. Wiadomości, jakimi bombardują nas media, są z reguły związane z protestami niezadowolonych klientów. Lawina negatywnych postów i tweetów przeszła po zmianie loga Instagrama czy nawet po samej zmianie odcienia koloru w przypadku Spotify.