5 korzyści reklamy na przystankach

Przedstawię Ci 5 korzyści, dlaczego warto korzystać z reklamy wielkopowierzchniowej na przystankach. Wierzę, że to Cię  zainspiruje i skłoni do działania.

1. PRZYCIĄGASZ UWAGĘ
Dzięki dużym formatom, jakie proponujemy naszym klientom, nie sposób jest zostać niezauważonym przez ludzi, którzy aktualnie znajdują się na mieście.

2. ZOSTAJESZ ZAPAMIĘTANY
Dzięki ciekawym projektom Twój produkt lub usługa zostanie trwale zapamiętana przez ludzi. Twoja reklama dotrze do ok.50 tyś osób, które w ciągu dnia spacerują po mieście. W ten sposób budujesz z klientem pozytywne relacje i zaufanie. Stajesz się jego towarzyszem w drodze np. do pracy.

3. PRESTIŻ
Dzięki tej formie reklamy dajesz dowód, że Twoje produkty lub usługi są wyjątkowe i godne polecenia. To Twoja marka reklamuje się na mieście, a to znak, że jesteś liderem w swojej branży.

4. SKUTECZNOŚĆ
Przed taką reklamą nie da się uciec. Reklama umieszczana jest na 72 wiatach przystankowych w najlepszych lokalizacjach Siedlec. Na każdym kroku, trwale przypomina o sobie.

5. ALTERNATYWA
Dla ulotek, które nagminnie wyrzucane są do śmieci, które kojarzone są z nachalnością i zapychaniem skrzynek pocztowych. Twoją reklamę na przystankach ludzie będą oglądać z własnej woli. Czy to podczas czekania na autobus, czy przechodząc przypadkiem obok, czy nawet siedząc w aucie i czekając na zielone światło.

ZAPAMIĘTAJ!!!!
Wiele rzeczy małych stało się wielkimi tylko dzięki odpowiedniej reklamie.

Właśnie dla tych korzyści preferuję tą formę reklamy i polecam ją swoim klientom. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie reklamy na przystankach. Są to duże firmy, które nie szczędzą pieniędzy na tą formę reklamy, a przy swojej rozpoznawalności zupełnie mogłyby sobie podarować reklamowanie się. Jednak dział marketingu zawsze pamięta o tym, aby nie zabrakło dobrej reklamy w miastach. Dlaczego? Bo to prestiż, skuteczność, budowanie zaufania z klientem i pozytywnych relacji.  Na dowód mogę pochwalić się stałą współpracą z takimi markami jak KFC, ZIKO, PROVIDENT, LOMBARD, LOOMBARD, WAŁOWA, EUROSCHOOL i wiele innych, także tych mniejszych, lokalnych firm. Ci ludzie wiedzą, że reklamować się trzeba, ale można to robić w sposób przemyślany i skuteczny.