Jeżeli myślisz o założeniu własnej firmy musisz pamiętać o tym, że nie zbudujesz marki bez marketingu. To właśnie on sprawi, że zdobędziesz więcej klientów, co odbije się na Twoich zyskach. Poradników z których dowiesz się, jak być efektywnym marketingowcem, jest na pęczki. Na pewno każdy z nich jest wyjątkowy i dostarczy Ci pożądanej wiedzy. Pamiętaj, że zawsze lepiej zainwestować w specjalistów od marketingu niż opierać się na niepotwierdzonych poradach zasłyszanych od „życzliwych” znajomych.

Hej, hej. Witaj w moim świecie. Marketing to zjawisko bardziej skomplikowane niż myślisz. Sztaby perfekcyjnie nie-wykwalifikowanych ludzi, którzy idealnie wiedzą co zrobić, aby Cię kupić... i sprzedać. A zatem w gratisie ode mnie klika rad, jak w tym brudnym świecie nie zginąć. Przede wszystkim: słuchajcie się telewizora... i mnie...

Być może zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób ochronić swoją markę? Co zrobić, żeby ustrzec się przed płaceniem komuś za wykorzystywanie przecież swojej nazwy i swojego logo? Każdy, przyszłościowo myślący przedsiębiorca, powinien już na samym początku istnienia firmy pomyśleć o rejestracji znaku towarowego. Marki nie wyrabia się w przeciągu kilku miesięcy, pracujesz na nią lata. Budujesz ją razem ze swoimi pracownikami. Inwestujesz czas i pieniądze. Jednak niewiele potrzeba, aby tę reputację stracić. O tym, czym jest znak firmowy i dlaczego jest tak ważny dowiesz się w tym tekście. 

Sukces każdej firmy zależy w dużym stopniu od kreowanego wizerunku, a także od komunikacji marketingowej. Kreowanie wizerunku to także swoisty sposób promocji. Czym jest zatem wizerunek i jak atrakcyjnie kreować go w obecnych czasach? 

Reklama to nieodłączna część naszego życia, jest bardzo wyrazista i spotykamy się z nią praktycznie na każdym kroku. Przekaz reklamowy za pomocą radia, gazet, telewizji czy Internetu dociera do ludzi na całym świecie. Niewątpliwie reklama jest dźwignią handlu. Dziś, aby sprzedać towar czy usługę, należy się zareklamować jak największej ilości osób.