Blog BlueBrand cover bledy z kontakcie grafika komputerowego z klientem marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Obserwując dzisiejszy rynek pracy śmiało można stwierdzić, że większość zawodów jest stricte związanych z obsługą klienta. Odnosząc się do pracy z klientem, można ją podzielić na dwie formy: bezpośrednią oraz pośrednią. Obie z form wymagają od pracowników specyficznych umiejętności i predyspozycji. 

Blog BlueBrand cover spojna identyfikacja wizualna w firmie marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zdarzyło Ci się kiedyś rozczarować po zakończeniu współpracy z drukarnią? Ile razy Twoje ulotki i plakaty były jak z dwóch różnych bajek? Nie martw się, to się po prostu czasem zdarza. W tym tekście chcemy przybliżyć Ci rolę spójności oraz wyjaśnić dlaczego jest tak ważna w brandingu.

Blog BlueBrand cover logotyp logo w dzialalnosci firmy marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kontynuujemy nasze porady dotyczące logotypu. Już wiesz, że logotyp to podstawowy element w budowaniu identyfikacji wizualnej, który zostaje z firmą na lata.
Warto zatem zadać sobie pytanie dlaczego znak firmowy jest tak ważny w działalności firmy. Profesjonalnie skonstruowany logotyp to pierwszy krok do sukcesu. Dlaczego? 

Blog BlueBrand cover aspekty tworzenia logotypu logo marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Logotyp to podstawowy element w budowaniu identyfikacji wizualnej, który zostaje z firmą na lata. Identyfikacja wizualna opiera się o różnorodne elementy m.in. graficzne i typograficzne, które sprawiają, że nadawane przez firmę komunikaty marketingowe są spójne. Logotyp odgrywa istotną rolę w tworzeniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku firmy.