Blog BlueBrand cover dlazcego social media przerazaja bardziej niz kim kardashian marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

„Jestem znana z tego, że jestem znana” – mogłaby powiedzieć o sobie Kim Kardashian. Ostatnio radio i telewizja informowały swoich odbiorców, że Kim po kilku miesiącach nieobecności wróciła na Instagram. To był NEWS!!! Wydarzenie na miarę wygranych przez Donald Trump wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych.

Blog BlueBrand cover darmowe programy do tworzenia grafiki social media marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wow! Jaka ładna i intrygująca grafika - pewnie ma dobrego grafika. Ile razy oglądając profile swoich idoli na Facebooku czy Instagramie skomentowałeś zdjęcie tym stwierdzeniem? A ile razy potem zwątpiłeś twierdząc, że sam na pewno nie jesteś w stanie stworzyć czegoś podobnego? Bzdura! Możesz zrobić to sam! Nie musisz być zaawansowanym użytkownikiem Photoshopa, który jest nie tyle płatnym, co trudnym w obsłudze narzędziem. 

Blog BlueBrand cover zasady budowania marki osobistej w social media personalbranding marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W naszej kulturze na stałe przyjął już się trend związany z budowaniem marki osobistej. Próbujemy się opakować jak najlepsze produkty w nadziei, że ktoś nas kupi. Dotyczy to zarówno relacji zawodowych jak i prywatnych. Cały czas zatem się sprzedajemy. Kupują nas rodzice, partnerzy, dzieci, przyjaciele, pracodawcy, koledzy z pracy i grup zainteresowań. Trwa handel...

Blog BlueBrand cover Czy naprawde PRAWDA sie obroni social media marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Żyjemy w erze informacji. Zewsząd zalewa nas powódź newsów. Od polityki, biznesu, sportu, poprzez życie osobiste na zwykłych plotkach kończąc. Mówi się, że dzisiaj w ciągu jednego dnia przyjmujemy tyle bodźców, ile nasze babcie przez całe swoje życie.

Blog BlueBrand cover hejt social media spolecznosciowe marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Niesamowicie cieszę się, że treści, które publikuję wywołują coraz więcej emocji. Moim celem jest dawać Tobie wartość. A wartość wymaga wartości również po drugiej stronie.

Średnio tygodniowo dostaję kilkanaście zaproszeń do grona znajomych na Facebooku. Dużą część z tych osób znam osobiście. Niektóre osoby zaś wysyłają mi zaproszenie być może znając tylko moją publiczną i zawodową działalność lub treści, którymi się dzielę w social media. Przyjmuję zaproszenia ufając, że nowi znajomi będą mogli wnieść swoją osobowość i swoją wartość do mojego świata. Wierzę również, że być może to, co teraz daję, jest im potrzebne w życiu.

Blog BlueBrand cover dlaczego kochamy social media marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Nie masz czasami wrażenia, że świat oszalał na punkcie social media? W Polsce z samego Facebooka korzysta już ponad 20 mln użytkowników (dane z końca roku 2015), a liczby te ciągle rosną. U większości Internatów zamiłowanie do mediów społecznościowych kończy się na Facebooku. Jednak ostatnimi czasy coraz większą popularność zdobywa także Instagram (ok. 3 mln użytkowników, koniec 2016 roku). Do mniej popularnych, lecz także wykorzystywanych przez Internatów mediów społecznościowych zaliczamy: Twitter, Snapchat, Pinterest, YouTube, LinkedIn czy Google+. Zastanawiałeś się nad ich fenomenem? 

Blog BlueBrand cover tracisz pieniadze bez mediow spolecznosciowych marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Media społecznościowe opanowały świat, opanowały praktycznie każdą dziedzinę naszego życia. Wiele z nas jest bez przerwy online. Powoli zaczyna się także mówić o zanikaniu zjawiska offline. Dawne działania w Internecie opierające się na posiadaniu i aktualizowaniu stron internetowych, powoli odchodzą do lamusa. Wolimy krótką informację zamieszczoną m.in. na Facebooku. Jest to wygodniejsze, bo przecież łatwiej, a przede wszystkim szybciej, uruchomić aplikację na naszym smartphonie niż włączać przeglądarkę i korzystać z wyszukiwarki w poszukiwaniu konkretnych informacji. Świat nieustannie pędzi do przodu, a my poszukujemy takich informacji, które odnajdziemy w szybki i prosty sposób.