Etapy powstawania strony internetowej

Stoisz przed wielkim wyzwaniem, jakim jest stworzenie strony internetowej? Nie wiesz od czego zacząć i w jaki sposób zbudować swoją stronę, aby stała się promocją sama w sobie? Nasza agencja jest w stanie zrealizować najwyższej jakości usługi internetowe, które zostaną spersonalizowane zgodnie z ideą Twojej firmy. 

W tym tekście zaprezentujemy Ci, w jaki sposób tworzymy kompleksowe strony internetowe dla naszych klientów. Proces tworzenia strony internetowej składa się z kilku etapów, sukces gwarantuje tylko i wyłącznie poprawne wykonanie wszystkich komponentów. Jako profesjonalna agencja marketingowa wiemy, że podstawą udanej współpracy jest komunikacja. Zatem każde zlecenie związane ze stroną internetową zaczynamy od rozmowy z klientem. 

Jakie są zatem etapy powstawania strony internetowej? 

1. Analiza potrzeb – jest to pierwszy i najważniejszy etap w tworzeniu strony internetowej. Dlatego na tym etapie tak ważna jest rozmowa z klientem i ustalenie priorytetów. Projektując stronę internetową należy idealnie wyczuć oczekiwania klienta odnośnie treści, które mają promować jego witrynę. To właśnie od poprawnej komunikacji w ogromnej mierze zależy koncepcja strony www. Sprawimy, że opracowane przez nas rozwiązania wygenerują korzyści finansowe. 

2. Projektowanie – ważnym elementem w projektowaniu jest odpowiedni dobór domeny oraz konta hostingowego. Jak wiadomo adres, który będzie jednym ze znaków identyfikacyjnych firmy powinien być krótki, łatwy do zapamiętania oraz musi kojarzyć się z gałęzią Twojego biznesu. Pomożemy Ci w tym - wiemy w jaki sposób stworzyć atrakcyjny adres witryny! Bardzo ważnym krokiem jest wybór konta hostingowego, warto pamiętać aby nie korzystać z darmowych usług. Jako profesjonalna agencja, jesteśmy w stanie udostępnić hosting każdemu klientowi. Jeżeli posiadasz już adres domeny oraz konto hostingowe można zabrać się za projektowanie. Niestety, jako laik, zapewne nie jesteś w stanie sam poprawnie zaprojektować strony internetowej. Potrzeba do tego znajomości języka HTML i CSS. Oczywiście, jeżeli chcesz stworzyć ją sam, nie licz na wysoką jakość m.in.: zamieszczonych przez Ciebie multimediów czy popularność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwaniach w Google. Jeżeli projektowanie swojej strony internetowej powierzysz wyspecjalizowanej w tej dziedzinie firmie, która zna zasady SEO nie musisz martwić się o pozytywny odbiór witryny. 

3. Test strony internetowej – to również istotny element podczas tworzenia strony internetowej. To właśnie na tym etapie możemy dokonać kluczowych poprawek w interfejsie witryny po konsultacji z klientem. Najlepiej jednak, gdy na pierwszym etapie uda nam się trafić w sposób myślenia klienta, wtedy zaprojektujemy stronę internetową jego oczyma. Na tym etapie warto także pokazać stronę osobom bezstronnym, które pomogą w ocenie m.in. treści na niej zamieszczonych oraz czy da się na niej znaleźć informacje dotyczące promowanych przez Ciebie towarów i usług.  

4. Aktywacja strony internetowej – przechodząc skrupulatnie przez wszystkie etapy tworzenia strony internetowej oraz z obustronnym zaangażowaniem przez obie strony Twoja witryna jest gotowa do użytkowania. 

 

Jak widać proces tworzenia strony internetowej nie jest tak trudny jak to się mogło wydawać. Jedną z najważniejszych rzeczy podczas współpracy jest poprawna komunikacja, dyskusja, argumentacja, a także słuchanie się nawzajem. Wybierając agencję, która zajmie się kompleksowym zaprojektowaniem naszej strony, warto wykonać badania rynku oraz zapoznać się z ofertą firmy oraz jej portfolio. 

Profesjonalna strona internetowa to jeden z ważniejszych elementów prowadzących do skutecznej kampanii reklamowej. Kiedy przebrniemy przez wszystkie etapy powstawania strony internetowej, nie zostaje nam nic oprócz spokoju i posiłkowania się przyszłą wizją sukcesów.