Blog

Internet stał się obecnie jedną z najlepszych form komunikacji, a także promocji pomiędzy producentem a konsumentem. Ulotki, plakaty i billboardy służą poniekąd tylko do wstępnego zapoznania się z ofertami proponowanymi przez producentów dóbr i usług. To właśnie na tych projektach użytkowych znajdziemy odnośnik do strony internetowej z zachętą do zapoznania się z pełną ofertą firmy. 

W obecnych czasach, gdy mamy do czynienia z coraz większym wachlarzem elementów, które można wykorzystać do reklamy i promocji, posiadanie strony internetowej to tylko jedna z podstaw zaistnienia na rynku. Praktycznie każdy klient zainteresowany danym produktem bądź usługą poszukuje informacji w Internecie za pomocą wyszukiwarki. Jednak nie każda strona internetowa gwarantuje dotarcie do dużego grona odbiorców. Aby tak się właśnie stało, potrzebujesz konkretnej wiedzy na temat czynników, które mają wpływ na pozycję stron internetowych  w wyszukiwarce Google. 

Brief. Deadline. Mock up. Trzy arcyciekawe pojęcia z korpomowy. Kojarzysz któreś? Jeżeli czytasz ten tekst ponieważ interesujesz się grafiką, powinieneś znać ostatni z nich. Mock up, to mówiąc po polsku wizualizacja projektu graficznego. Trzy pojęcia można złożyć w całość. Dlaczego? Ponieważ każdy projekt zaczyna się od ogólnego pomysłu (brief), posiada określony czas na wykonanie (deadline), a efekt końcowy prezentowany jest w mock up'ie. 

Hosting i domena to dwa bezwzględnie potrzebne elementy, o których należy pomyśleć podczas tworzenia własnej strony internetowej. Aby stworzyć witrynę internetową, która będzie przynosić zyski, nie wystarczy interesująca nazwa i miejsce na serwerze, należy także zrozumieć działanie tych elementów.