Blog

Zapewne zastanawiasz się dlaczego ulotki, które ostatnio zamówiłeś i rozdałeś nie przyniosły Ci nowych klientów. Przypuszczam, że nie jesteś także zadowolony z ruchu, jaki generuje Twoja strona internetowa. A być może masz już dość wydawania pieniędzy na reklamę, która nie przynosi Ci zysku? Podpowiem Ci zatem na co zwrócić uwagę, by Twoje pieniądze były wydawane na skuteczne przekazy reklamowe.

Ciasna, zimna i ponura cela. Łóżko tak niewygodne, że nawet po 8 godzinach snu bolą Cię wszystkie kości. O jedzeniu lepiej nie wspominać, zaś kawałek szkła obitego plastikiem to Twoje jedyne okno na świat – dosłownie i w przenośni. Wiesz o czym mówię? Nikt z nas nie chce tam trafić, a wiele osób związanych z biznesem oddałoby wiele, aby móc cofnąć czas i go uniknąć. Więzienie – miejsce, które powinieneś omijać z daleka.

Sukces każdej firmy zależy w dużym stopniu od kreowanego wizerunku, a także od komunikacji marketingowej. Kreowanie wizerunku to także swoisty sposób promocji. Czym jest zatem wizerunek i jak atrakcyjnie kreować go w obecnych czasach? 

Jeżeli myślisz o założeniu własnej firmy musisz pamiętać o tym, że nie zbudujesz marki bez marketingu. To właśnie on sprawi, że zdobędziesz więcej klientów, co odbije się na Twoich zyskach. Poradników z których dowiesz się, jak być efektywnym marketingowcem, jest na pęczki. Na pewno każdy z nich jest wyjątkowy i dostarczy Ci pożądanej wiedzy. Pamiętaj, że zawsze lepiej zainwestować w specjalistów od marketingu niż opierać się na niepotwierdzonych poradach zasłyszanych od „życzliwych” znajomych.

Hej, hej. Witaj w moim świecie. Marketing to zjawisko bardziej skomplikowane niż myślisz. Sztaby perfekcyjnie nie-wykwalifikowanych ludzi, którzy idealnie wiedzą co zrobić, aby Cię kupić... i sprzedać. A zatem w gratisie ode mnie klika rad, jak w tym brudnym świecie nie zginąć. Przede wszystkim: słuchajcie się telewizora... i mnie...