Blog BlueBrand Justyna Kopeć Cała prawda o reklamie czyli 10 cytatów do zapamiętania

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Reklama to obecnie jedna z najbardziej inspirujących dziedzin. Dlaczego? Ponieważ składa się na nią co najmniej kilka dyscyplin naukowych, m.in.: psychologia, socjologia, public relations, czy marketing i zarządzanie. Zatem nietrudno zgubić się w takim gąszczu dziedzin i być świadomym wszystkich aspektów, które mają wpływ na odbiór przekazu reklamowego. 

Blog BlueBrand Justyna Kopeć Błędy popełniane przez copywriter'ów

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jesteś copywriter'em? Piszesz masę tekstów, a jednak treść nie króluje na Twojej stronie? A może nie jesteś w stanie określić jakie błędy popełniasz? Nie wiesz jak ich unikać? A może co gorsza twierdzisz, że jesteś nieomylny? I tu jest błąd. 

Blog BlueBrand Justyna Kopeć Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców na Facebooku

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Prowadzisz swój fanpage na Facebooku, ale nie wiesz jak zaangażować odbiorców do zostawiania lajków czy komentarzy? Pamiętacie początki Facebook'a, te pierwsze ekscytacje, nowa platforma społecznościowa, młodszy kolega Naszej-klasy. Z biegiem czasu funkcjonalność tego medium wzrosła do wręcz biznesowych rozmiarów. Facebook to obecnie miejsce umacniania wizerunku marki, a także narzędzie wykorzystywane do reklamy i promocji. 

Blog BlueBrand Justyna Kopeć 16 najlepszych cytatów o marketingu

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad właściwościami aforyzmów? Skąd się one wzięły? Czy mają jakieś potwierdzenie w życiu codziennym? Śmiało można stwierdzić, że cytaty nie pojawiły się znikąd. I że skoro są one powielane, musi być w nich jakaś prawda. 

Blog BlueBrand Justyna Kopeć Najczęściej popełniane błędy na Instagramie

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Każdego dnia na platformach społecznościowych pojawiają się miliony zdjęć, filmów i postów. Media społecznościowe to nasze drugie życie. Choć bywają i tak stargetowne osoby, które twierdzą, że media społecznościowe to całe ich życie. Nie oddzielają tego, co dzieje się realnie i wirtualnie. 

Blog BlueBrand Justyna Kopeć Jak wypromować wpisy blogowe

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Uff. Kilka ostatnich słów i nareszcie możesz odetchnąć z ulgą. Koniec! Świadomość tego, że nasza wielogodzinna praca będzie pomagała innym, jest niezwykle satysfakcjonująca. Tworzenie angażujących treści to ciężki kawałek chleba okupiony wieloma próbami. Jednak, jak kiedyś powiedział ktoś mądry – „wiele rzeczy małych, stało się wielkimi tylko dzięki odpowiedniej reklamie”. Identycznie jest także w tym przypadku.

Blog BlueBrand Justyna Kopeć Użyteczność treści wideo

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Czy wideo wyprze niebawem większość treści dostępnych w Internecie? Dlaczego właśnie wideo, jako jedna z niewielu form, zaczyna być tak ważnym medium? Co stoi za tak nagłym i ogromnym wzrostem użytkowników Internetu, którzy udostępniają takie treści? 

Blog Blue Brand Justyna Kopeć E-mail marketing jak nie znaleźć się w folderze SPAM

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

E-mail to nieustannie jeden z najskuteczniejszych kanałów służących do komunikacji online. Czy według Ciebie ten rodzaj docierania do klienta to już przeżytek? Pewnie twierdzisz, że większość osób nie czyta e-maili dostarczanych na skrzynkę. Niejednokrotnie jednak zdarza się, że efekty poszczególnych kampanii nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Jakie są tego przyczyny?