Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Słowo rebranding potrafi napawać przerażeniem, zwłaszcza, kiedy to laik przygląda się z boku informacjom ze świata biznesu. Wiadomości, jakimi bombardują nas media, są z reguły związane z protestami niezadowolonych klientów. Lawina negatywnych postów i tweetów przeszła po zmianie loga Instagrama czy nawet po samej zmianie odcienia koloru w przypadku Spotify.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kilka z naszych ostatnich tekstów dotyczyło słów kluczowych, SEO oraz content marketingu. Idąc dalej za ciosem przygotowaliśmy dla Was tekst o powiązaniu content marketingu z SEO. Są to z pozoru dwa różne światy, jednak mają ze sobą coś wspólnego. W pewnym stopniu są od siebie zależne. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Nazwa content marketing brzmi dość interesująco. Szum wokół content marketing zwiększa się już od dłuższego czasu. Jeżeli coś niesie za sobą pozytywne rezultaty, musi wzbudzać zainteresowanie. 

Ranking ksiazek polecamy dobra lektura dla freaka internetowego

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zapewne nieustannie słyszysz, że najważniejszy w życiu jest rozwój. Myślę, że wiele osób się z tym zgodzi, lecz część na pewno będzie miała w związku z tym stwierdzeniem jakieś obiekcje. Życiem każdego z nas kierują różne priorytety i akurat w tym względzie nie mam złudzeń. Każdy  obiera sobie taką drogę – jaką chce. Twierdzę jednak, że w każdym aspekcie życia minimalny rozwój jest wręcz wskazany. 

Blog BlueBrand cover jak stworzyc ladna skuteczna prezentacje multimedialna marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Czy ludzkie oko może być barierą? Owszem. Tworząc strony internetowe, zaproszenia, ulotki, a nawet CV staramy się, aby nasz projekt był najlepszy. Projektując, walczymy o uwagę innych. Wiadomo, że nikt z nas nie chce zainteresować odbiorcy na chwilę. Zdecydowana większość marzy o tym, aby swoim projektem zatrzymać uwagę innych na dłużej. Jednak zdarza się, że odbiorcy zatrzymują się na chwilę, zerkają, a następnie odchodzą. Dlaczego? Każdy z nas w ciągu kilku sekund jest w stanie ocenić całokształt projektu – kolory, typografię czy układ graficzny. Te kilka sekund często decyduje o tym, czy poświęcimy swój czas, czy pójdziemy dalej. 

Blog BlueBrand cover podstaowe zadania agencji marketingowej social media

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Marketing i reklama to obecnie najszybciej rozwijające się dziedziny. Hasło „marketing” nie jest jednoznaczne. Dlatego trudno dokładnie scharakteryzować pole działania agencji marketingowych. Planujesz otworzyć swoją firmę? A może istniejesz na rynku od jakiegoś czasu? Nieważne na jakim etapie jesteś. Jestem niemal pewna, że potrzebujesz pomocy w kwestiach związanych z reklamą i marketingiem. Czy kiedykolwiek korzystałeś z usług, które oferują marketingowcy? Pewnie usłyszę „Nie”, a do tego stwierdzisz, że sam jesteś mistrzem reklamy i nie potrzebujesz pomocy specjalistów? Oczywiście nikt nie neguje Twoich umiejętności. 

Blog BlueBrand cover sprytne sztuczki specjalistow od reklamy marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

„Jesteś tego warta!”, „Gwarancja sukcesu albo zwrot pieniędzy.”, „Chcesz być zawsze młoda i piękna?”, „9 na 10 osób potwierdza skuteczność działania” - ile razy w ciągu dnia docierają do Ciebie takie slogany? Czy dzięki powyższym zwrotom zwróciły Twoją uwagę? Specjalista, który je tworzył, skomentowałby to jednym określeniem – świetnie!

Blog BlueBrand cover jak skupic uwage sposoby na koncentracje marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Większość z nas ma problemy z dłuższym skupieniem uwagi. Najgorsze jednak jest to, że pojawiają się one w najmniej odpowiednich momentach. Nieznaczna część społeczeństwa problemy z koncentracją może tłumaczyć przyczynami zdrowotnymi. Jednak problemem zdecydowanej większości jest wszechobecna technologia, a wraz z nią chęć bycia zauważonym. Kolejną „kulą u nogi” są reklamy i promocje, z którymi obecnie spotykamy się na każdym kroku.