Blue Brand blog 5 sposobów na efektywną reklamę za niewielkie pieniądze

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Uff, nareszcie, udało się. Masa formalności za Tobą. Założyłeś własną firmę. Jeżeli myślisz, że teraz możesz się położyć i czekać na przypływ gotówki – jesteś w błędzie. Nawet najlepszy fachowiec w swojej dziedzinie nie uzyska dochodu bez skutecznej reklamy.

Blog Blue Brand Kilka slow o marketingu szeptanym

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Rozmowa – nieodłączna część naszego życia. Lubimy rozmawiać zawsze, wszędzie i o każdej porze. Wymiana informacji kojarzy nam się z przyjemnym spędzaniem czasu.

kolory w marketingu, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zdarza się, że przyciągają lub odpychają. Ułatwiają lub utrudniają odbiór. Kolory. Tylko tyle i aż tyle. Jak myślisz, czy dobór barw w komunikacji marketingowej jest przypadkowy?

rebranding, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Słowo rebranding potrafi napawać przerażeniem, zwłaszcza, kiedy to laik przygląda się z boku informacjom ze świata biznesu. Wiadomości, jakimi bombardują nas media, są z reguły związane z protestami niezadowolonych klientów. Lawina negatywnych postów i tweetów przeszła po zmianie loga Instagrama czy nawet po samej zmianie odcienia koloru w przypadku Spotify.

content marketing, seo, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kilka z naszych ostatnich tekstów dotyczyło słów kluczowych, SEO oraz content marketingu. Idąc dalej za ciosem przygotowaliśmy dla Was tekst o powiązaniu content marketingu z SEO. Są to z pozoru dwa różne światy, jednak mają ze sobą coś wspólnego. W pewnym stopniu są od siebie zależne. 

content marketing, strategia marketingowa, agencja marketingowa Blue Brand Warszawa

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Nazwa content marketing brzmi dość interesująco. Szum wokół content marketing zwiększa się już od dłuższego czasu. Jeżeli coś niesie za sobą pozytywne rezultaty, musi wzbudzać zainteresowanie. 

Ranking ksiazek polecamy dobra lektura dla freaka internetowego

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zapewne nieustannie słyszysz, że najważniejszy w życiu jest rozwój. Myślę, że wiele osób się z tym zgodzi, lecz część na pewno będzie miała w związku z tym stwierdzeniem jakieś obiekcje. Życiem każdego z nas kierują różne priorytety i akurat w tym względzie nie mam złudzeń. Każdy  obiera sobie taką drogę – jaką chce. Twierdzę jednak, że w każdym aspekcie życia minimalny rozwój jest wręcz wskazany. 

Blog BlueBrand cover jak stworzyc ladna skuteczna prezentacje multimedialna marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Czy ludzkie oko może być barierą? Owszem. Tworząc strony internetowe, zaproszenia, ulotki, a nawet CV staramy się, aby nasz projekt był najlepszy. Projektując, walczymy o uwagę innych. Wiadomo, że nikt z nas nie chce zainteresować odbiorcy na chwilę. Zdecydowana większość marzy o tym, aby swoim projektem zatrzymać uwagę innych na dłużej. Jednak zdarza się, że odbiorcy zatrzymują się na chwilę, zerkają, a następnie odchodzą. Dlaczego? Każdy z nas w ciągu kilku sekund jest w stanie ocenić całokształt projektu – kolory, typografię czy układ graficzny. Te kilka sekund często decyduje o tym, czy poświęcimy swój czas, czy pójdziemy dalej.