
Blog

Jak skupić uwagę? 7 niezawodnych sposobów na koncentrację
Większość z nas ma problemy z dłuższym skupieniem uwagi. Najgorsze jednak jest to, że pojawiają się one w najmniej odpowiednich momentach. Nieznaczna część społeczeństwa problemy z koncentracją może tłumaczyć przyczynami zdrowotnymi. Jednak problemem zdecydowanej...
4 sprytne sztuczki specjalistów od reklamy
„Jesteś tego warta!”, „Gwarancja sukcesu albo zwrot pieniędzy.”, „Chcesz być zawsze młoda i piękna?”, „9 na 10 osób potwierdza skuteczność działania” - ile razy w ciągu dnia docierają do Ciebie takie slogany? Czy dzięki powyższym zwrotom zwróciły Twoją uwagę?...
Jak wypromować wpisy blogowe?
Uff. Kilka ostatnich słów i nareszcie możesz odetchnąć z ulgą. Koniec! Świadomość tego, że nasza wielogodzinna praca będzie pomagała innym, jest niezwykle satysfakcjonująca. Tworzenie angażujących treści to ciężki kawałek chleba okupiony wieloma próbami. Jednak, jak...
10 inspirujących cytatów o mediach społecznościowych
Od powstania mediów społecznościowych nasze życie zmieniło się diametralnie. Społeczeństwo też się zmieniło. Nieustannie chodzimy z głowami w telefonach. Nawet w towarzystwie większość z nas nie jest w stanie powstrzymać się od zerknięcia w wyświetlacz telefonu i...
5 sposobów na efektywną reklamę za niewielkie pieniądze
Uff, nareszcie, udało się. Masa formalności za Tobą. Założyłeś własną firmę. Jeżeli myślisz, że teraz możesz się położyć i czekać na przypływ gotówki – jesteś w błędzie. Nawet najlepszy fachowiec w swojej dziedzinie nie uzyska dochodu bez skutecznej reklamy. Co...
6 razy P, czyli projektowanie graficzne w 6 krokach dla laików
Brief. Deadline. Mock up. Trzy arcyciekawe pojęcia z korpomowy. Kojarzysz któreś? Jeżeli czytasz ten tekst ponieważ interesujesz się grafiką, powinieneś znać ostatni z nich. Mock up, to mówiąc po polsku wizualizacja projektu graficznego. Trzy pojęcia można złożyć w...
7 kluczowych błędów w kontakcie klienta z grafikiem komputerowym
Obserwując dzisiejszy rynek pracy śmiało można stwierdzić, że większość zawodów jest stricte związanych z obsługą klienta. Odnosząc się do pracy z klientem, można ją podzielić na dwie formy: bezpośrednią oraz pośrednią. Obie z form wymagają od pracowników...
Storytelling, czyli jak opowiedzieć historię marki
Pojęcie storytelling'u jest czymś niezrozumiałym dla osób nie związanych z reklamą i marketingiem. A storytelling, to nic innego jak historia marki czy produktu. Ujmując to bardziej artystycznie, jest to sztuka świadomego budowania relacji z odbiorcami oddziaływając...
3 istotne zasady stosowania real time marketing w social media
Wszyscy kochamy social media. Zastanawialiście się kiedyś za co? Myślę, że każdy z nas odnajdzie inny powód, dla którego lubi przebywać w Internecie. Jednak wydaje mi się, że z biegiem czasu stajemy się coraz bardziej wybrednymi odbiorcami. Większość użytkowników...
Newsletter
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach i promocjach?
Zachęcamy Cię do pozostawienia swojego maila.
Po potwierdzeniu zapisu otrzymasz od nas wartościowy prezent ze świata marketingu i social media.
Najnowsze komentarze