Blog BlueBrand cover projektowanie graficzne w 6 krokach dla laikow marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Brief. Deadline. Mock up. Trzy arcyciekawe pojęcia z korpomowy. Kojarzysz któreś? Jeżeli czytasz ten tekst ponieważ interesujesz się grafiką, powinieneś znać ostatni z nich. Mock up, to mówiąc po polsku wizualizacja projektu graficznego. Trzy pojęcia można złożyć w całość. Dlaczego? Ponieważ każdy projekt zaczyna się od ogólnego pomysłu (brief), posiada określony czas na wykonanie (deadline), a efekt końcowy prezentowany jest w mock up'ie. 

Blog BlueBrand cover etapy powstawania projektow graficznych marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Pierwsze sekundy. To właśnie one decydują o tym jaką opinię na temat firmy wyrobi sobie klient. Już na samym początku zwróci on uwagę na wygląd produktów reklamowych. Dlatego cały proces kreacji graficznej jest kluczem do sukcesu. Nasz klient nasz pan. Powiedzenie stare jak świat. Tylko jak się z tym nie zgodzić? 

Blog BlueBrand cover bledy z kontakcie grafika komputerowego z klientem marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Obserwując dzisiejszy rynek pracy śmiało można stwierdzić, że większość zawodów jest stricte związanych z obsługą klienta. Odnosząc się do pracy z klientem, można ją podzielić na dwie formy: bezpośrednią oraz pośrednią. Obie z form wymagają od pracowników specyficznych umiejętności i predyspozycji. 

Blog BlueBrand cover spojna identyfikacja wizualna w firmie marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zdarzyło Ci się kiedyś rozczarować po zakończeniu współpracy z drukarnią? Ile razy Twoje ulotki i plakaty były jak z dwóch różnych bajek? Nie martw się, to się po prostu czasem zdarza. W tym tekście chcemy przybliżyć Ci rolę spójności oraz wyjaśnić dlaczego jest tak ważna w brandingu.

Blog BlueBrand cover logotyp logo w dzialalnosci firmy marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kontynuujemy nasze porady dotyczące logotypu. Już wiesz, że logotyp to podstawowy element w budowaniu identyfikacji wizualnej, który zostaje z firmą na lata.
Warto zatem zadać sobie pytanie dlaczego znak firmowy jest tak ważny w działalności firmy. Profesjonalnie skonstruowany logotyp to pierwszy krok do sukcesu. Dlaczego? 

Blog BlueBrand cover aspekty tworzenia logotypu logo marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Logotyp to podstawowy element w budowaniu identyfikacji wizualnej, który zostaje z firmą na lata. Identyfikacja wizualna opiera się o różnorodne elementy m.in. graficzne i typograficzne, które sprawiają, że nadawane przez firmę komunikaty marketingowe są spójne. Logotyp odgrywa istotną rolę w tworzeniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku firmy.