Blue Brand blog Jak samodzielnie tworzyć infografiki

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Szukając pracy musimy być otwartymi i elastycznymi kandydatami. Rynek wymaga od nas nieustannego przebranżawiania się, jeżeli chcemy pracować i dobrze zarabiać. Dlatego tak bardzo ważne jest nieustanne szkolenie się w dziedzinach pokrewnych do naszego wykształcenia. W końcu to trening czyni mistrza, więc warto uczyć się nowych rzeczy. Przecież każdy z nas chce być specjalistą w jakiejś dziedzinie. 

Blog BlueBrand cover projektowanie graficzne w 6 krokach dla laikow marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Brief. Deadline. Mock up. Trzy arcyciekawe pojęcia z korpomowy. Kojarzysz któreś? Jeżeli czytasz ten tekst ponieważ interesujesz się grafiką, powinieneś znać ostatni z nich. Mock up, to mówiąc po polsku wizualizacja projektu graficznego. Trzy pojęcia można złożyć w całość. Dlaczego? Ponieważ każdy projekt zaczyna się od ogólnego pomysłu (brief), posiada określony czas na wykonanie (deadline), a efekt końcowy prezentowany jest w mock up'ie. 

Blog BlueBrand cover etapy powstawania projektow graficznych marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Pierwsze sekundy. To właśnie one decydują o tym jaką opinię na temat firmy wyrobi sobie klient. Już na samym początku zwróci on uwagę na wygląd produktów reklamowych. Dlatego cały proces kreacji graficznej jest kluczem do sukcesu. Nasz klient nasz pan. Powiedzenie stare jak świat. Tylko jak się z tym nie zgodzić? 

Blog BlueBrand cover bledy z kontakcie grafika komputerowego z klientem marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Obserwując dzisiejszy rynek pracy śmiało można stwierdzić, że większość zawodów jest stricte związanych z obsługą klienta. Odnosząc się do pracy z klientem, można ją podzielić na dwie formy: bezpośrednią oraz pośrednią. Obie z form wymagają od pracowników specyficznych umiejętności i predyspozycji. 

Blog BlueBrand cover spojna identyfikacja wizualna w firmie marketing

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Zdarzyło Ci się kiedyś rozczarować po zakończeniu współpracy z drukarnią? Ile razy Twoje ulotki i plakaty były jak z dwóch różnych bajek? Nie martw się, to się po prostu czasem zdarza. W tym tekście chcemy przybliżyć Ci rolę spójności oraz wyjaśnić dlaczego jest tak ważna w brandingu.