Blog BlueBrand cover Etapy powstawania strony internetowej marketing reklama online

Etapy powstawania strony internetowej

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Stoisz przed wielkim wyzwaniem, jakim jest stworzenie strony internetowej? Nie wiesz od czego zacząć i w jaki sposób zbudować swoją stronę, aby stała się promocją sama w sobie? Nasza agencja jest w stanie zrealizować najwyższej jakości usługi internetowe, które zostaną spersonalizowane zgodnie z ideą Twojej firmy. 

W tym tekście zaprezentujemy Ci, w jaki sposób tworzymy kompleksowe strony internetowe dla naszych klientów. Proces tworzenia strony internetowej składa się z kilku etapów. Sukces gwarantuje poprawne wykonanie wszystkich elementów. Jako profesjonalna agencja marketingowa wiemy, że podstawą udanej współpracy jest komunikacja. Zatem każde zlecenie związane ze stroną internetową zaczynamy od rozmowy z klientem. 

Jakie są zatem etapy powstawania strony internetowej? 

1. Analiza potrzeb
Jest to pierwszy i najważniejszy etap w tworzeniu strony internetowej. Dlatego w tym momencie tak ważna jest rozmowa z klientem i ustalenie priorytetów. Projektując stronę internetową, należy idealnie wyczuć oczekiwania klienta odnośnie treści, które mają promować jego witrynę. To właśnie od poprawnej komunikacji w ogromnej mierze zależy koncepcja strony www. Sprawimy, że opracowane przez nas rozwiązania wygenerują korzyści finansowe. 

2. Domena i hosting
Ważnym elementem w projektowaniu jest odpowiedni dobór domeny oraz konta hostingowego. Adres, który będzie jednym ze znaków identyfikacyjnych firmy, powinien być krótki, łatwy do zapamiętania oraz musi kojarzyć się z gałęzią Twojego biznesu. Pomożemy Ci w tym - wiemy w jaki sposób stworzyć atrakcyjny adres witryny! Bardzo ważnym krokiem jest wybór konta hostingowego. Warto pamiętać, aby nie korzystać z darmowych usług. Jako profesjonalna agencja, jesteśmy w stanie udostępnić hosting każdemu klientowi. 

3. Projektowanie
Jeżeli posiadasz już adres domeny oraz konto hostingowe, można zabrać się za projektowanie. Niestety, jako laik, zapewne nie jesteś w stanie sam poprawnie zaprojektować strony internetowej. Potrzebna jest do tego znajomości języka HTML i CSS. Oczywiście, jeżeli chcesz stworzyć ją sam, nie licz na wysoką jakość m.in.: zamieszczonych przez Ciebie multimediów czy popularność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwaniach w Google. Jeżeli projektowanie swojej strony internetowej powierzysz wyspecjalizowanej w tej dziedzinie firmie, która zna zasady SEO, nie musisz martwić się o pozytywny odbiór witryny. 

4. Test strony internetowej
To również istotny element podczas tworzenia strony internetowej. To właśnie na tym etapie możemy dokonać kluczowych poprawek w interfejsie witryny po konsultacji z klientem. Najlepiej jednak, gdy na pierwszym etapie uda nam się trafić w sposób myślenia klienta, wtedy zaprojektujemy stronę internetową jego oczyma. Na tym etapie warto także pokazać stronę osobom bezstronnym, które pomogą w ocenie m.in. treści na niej zamieszczonych oraz czy da się na niej znaleźć informacje dotyczące promowanych przez Ciebie towarów i usług.  

5. Aktywacja strony internetowej
Przechodząc skrupulatnie przez wszystkie etapy tworzenia strony internetowej oraz z obustronnym zaangażowaniem przez obie strony Twoja witryna jest gotowa do użytkowania. Z adresu testowego przenosimy ją na Twoją domenę główną. Od tego momentu możesz się nią chwalić wśród znajomych i klientów. 

 

Proces tworzenia strony internetowej nie jest tak trudny, jak to się mogło wydawać. Jedną z najważniejszych rzeczy podczas współpracy jest poprawna komunikacja, dyskusja, argumentacja, a także słuchanie się nawzajem. Wybierając agencję, która zajmie się kompleksowym zaprojektowaniem naszej strony, warto wykonać badania rynku oraz zapoznać się z ofertą firmy i jej portfolio. 

Profesjonalna strona internetowa to jeden z ważniejszych elementów prowadzących do skutecznej kampanii reklamowej. Kiedy przebrniemy przez wszystkie etapy powstawania strony internetowej, nie zostaje nam nic oprócz spokoju i posiłkowania się przyszłą wizją sukcesów. 

 

Powiązane wpisy:

- CASE STUDY: 5 prostych trików, aby Twój post na Facebooku konwertował lepiej
- Czarna strona social media, o której nie mówią Ci marketerzy
- 3 Podstawowe Zasady Budowania Marki Osobistej w Social Media Sprawdzone Przez Moich Klientów
- 10 stron z których możesz pobrać bezpłatne zdjęcia do swoich projektów
- 6 skutecznych podpowiedzi jak mądrze odpowiadać na komentarze fanów w mediach społecznościowych
- 5 korzyści reklamy na przystankach
- 5 istotnych rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim założysz własną stronę internetową