Content Marketing

Twórz z nami treści,
które będą realizować Twoje cele biznesowe

Content marketing to tworzenie wartościowych treści, które będą odpowiadać na potrzeby naszych klientów.
W Polsce, gdzie blisko 50% internautów używa blokerów reklam,
jedyną możliwością dotarcia do potencjalnego odbiorcy są działania content marketingu.
Marketing treści skutecznie przyciąga klientów.
Według Neila Patela, marki, którym udało się osiągnąć status lidera, cieszą się 7,8 razy większym ruchem sieciowym niż konkurencja.

Jakie są zalety content marketingu?

Opracowane strategicznie, konsekwentne działania content marketingowe spowodują, że Twoja marka zacznie błyszczeć.
Pozwoli Ci to ustabilizować Twój biznes i być źródłem zadowolonych klientów.

wzrost ruchu na stronie

pozyskiwanie leadów

budowanie zaangażowania wobec marki

wzrost świadomości marki

Taktyki działań Content Marketingu

Content marketing jest działaniem opartym na produkcji treści w oparciu o potrzeby naszych odbiorców,
wyznaczone cele strategii content marketingowej oraz wskaźniki pomiaru tych działań.
Do tego potrzebujemy najlepszych dostępnych narzędzi.

Najczęściej stosowana taktyka działania w content marketingu B2B na 2017 rok to:

Social Media83%
Blog80%
Email/Newsletter 77%
Eventy68%
Ebook/White Papers65%
Wideo60%
Infografiki58%
Webinary/Webcasty58%
(wg badań Content Marketing Institute)
Media społecznościowe służą promocji naszych treści. Celem jest budowanie interakcji społecznych i angażowanie ludzi w mniej formalną komunikację.

Mocne strony:
- łatwość obsługi
- bezpośredni kontakt z odbiorcami
- niski koszt
- mniej formalny sposób komunikacji, która jest w stanie zbudować spersonalizowaną relację

Słabe strony:
- ilość profili w mediach społecznościowych
- promocja i zbudowanie dużej społeczności jest trudne i czasochłonne
- możliwość pojawienia się obraźliwych komentarzy i krytyki firmy

Dobre praktyki:
- regularne aktualizacje
- dodawanie multimediów: audio, video, obrazów
- połączenie z innymi mediami społecznościowymi
- budowanie społeczności praktyków

Złe praktyki:
- zbyt rzadkie posty
- nieodpowiadanie na pytania
- zbyt wiele tekstu, zbyt mało multimediów, zdjęć
- pisanie w sposób zbyt formalny
- zbyt dużo reklam

Jak zmierzyć wpływ:
- liczba fanów
- liczba udostępnień
- liczba postów
- liczba komentarzy
- liczba odsłon
To jedna z najpopularniejszych form działań content marketingowych. Może być wykorzystywany zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy.

Mocne strony:
- niski koszt
- buduje świadomość marki
- łatwość obsługi
- brak limitów czasu i miejsca
- uczy i informuje o działaniach firmy w bardzo atrakcyjny sposób

Słabe strony:
- niektóre osoby mogą wykorzystywać go do publikowania obraźliwych komentarzy lub spamu
- wymga długoterminowych inwestycji
- konieczność regularnych aktualizacji
- ryzyko, że działanie nie wpłynie na zyski firmy

Dobre praktyki:
- regularne aktualizacje
- dodawanie multimediów: audio, video, obrazów
- interakcje autor-czytelnicy-autor
- odpowiadanie na zapytania czytelników

Złe praktyki:
- zbyt rzadkie posty
- nieodpowiadanie na pytania
- skomplikowana struktura
- zbyt mało treści a zbyt wiele reklam

Jak zmierzyć wpływ:
- liczba udostępnień strony
- liczba gości
- liczba komentarzy
To forma reklamy wysyłana okresowo konkretnej grupie ludzi. Newsletter jest dostarczany mailem do jego subskrybentów.

Mocne strony:
- pozwala na komunikację z klientami i informowanie ich na bieżąco odnośnie konkretnych tematów
- tworzy i buduje relacje z klientami
- niski koszt
- łatwo go dostarczyć do subskrybentów
- kanał reklamy nowych produktów i usług firmy
- pomaga dotrzeć do grup docelowych - odbiorców, którzy wyrazili zainteresowanie usługami lub produktami Twojej firmy

Słabe strony:
- aby otrzymać newsletter odbiorca musi samodzielnie podać swój mail
- filtry mogą zablokować newsletter na koncie subskrybenta
- może zginąć wśród dziesiątek maili użytkownika
- czytelnicy mogą się zdenerwować, jeśli będą dostawać go zbyt często i łatwo jest stracić ich zainteresowanie

Dobre praktyki:
- regularne aktualizacje - jednak nie częstsze niż dwa razy w tygodniu
- interesujące i istotne treści
- regularna wysyłka
- dodawania multimediów: audio, video, obrazów
- dzielenie się wiedzą i informacjami

Złe praktyki:
- zbyt rzadkie wysyłki
- zbyt dużo informacji
- zbyt mało informacji i brak treści
- nieaktualne informacje
- wysyłanie newslettera w czasie nieodpowiadającym odbiorcom

Jak zmierzyć wpływ:
- liczba wysyłanych newsletterów
- liczba otwartych newsletterów
- współczynnik klikalności
- wzrost subskrypcji
Ebook to książka wyświetlana w formacie elektronicznym na ekranie komputera lub urządzenia mobilnego.

Mocne strony:
- elastyczność
- jest mobilny
- oszczędność miejsca
- efekty multimedialne (animacje, efekty dźwiękowe)
- brak możliwości utraty lub zniszczenia
- tekst łatwy do wyszukania i podlinkowania

Słabe strony:
- piractwo
- wymaga wyposażenia (komputer, czytnik e-booków)
- brak prądu lub niski poziom baterii utrudnia czytanie
- niektórym czytelnikom nic nie zastąpi książki
- czytniki mają swoje ograniczenia, np. format plików

Dobre praktyki:
- interesujący projekt graficzny
- dodawanie multimediów
- duża liczba recenzji
- promocja w mediach społecznościowych
- interaktywność

Złe praktyki:
- brak recenzji
- zbyt duże zagęszczenie grafiki
- brak interaktywności
- zły rozmiar e-papieru
- brak formatów do mniejszych ekranów

Jak zmierzyć wpływ:
- liczba pobrań
- liczba leadów
- udostępnienia na portalach społecznościowych
- oceny
Jedna z najpopularniejszych obecnie form prezentacji. Jest dostępne dla wszystkich i łatwe w odbiorze.

Mocne strony:
- powtarzalność
- brak ograniczeń czasu i miejsca
- może być używny offline
- wideo może być włączone do strony internetowej, social media lub narzędzi multimedialnych

Słabe strony:
- może być drogie w przygotowaniu i edycji przez profesjonalne studio multimedialne

Dobre praktyki:
- interesujący temat
- przygotowanie dobrego scenariusza
- jedno miejsce przechowywania filmów, a dystrybucja w wielu różnych kanałach
- szczegółowe oznaczanie i opisywanie filmów

Złe praktyki:
- nieodpowienie opisywanie filmów, w rezultacie trudno je znaleźć
- nieodpowiadanie na pytania

Jak zmierzyć wpływ:
- liczba fanów
- liczba udostępnień
- linki zewnętrzne
- liczba komentarzy
- odsłony strony
- czas spędzony na stronie
Infografika to wizualna prezentacja wiedzy lub danych, stworzona w celu przedstawienia informacji w jasny i atrakcyjny sposób.

Mocne strony:
- większe prawdopodobieństwo, że dana osoba przeczyta infografikę niż artykuł tekstowy
- uczy i informuje w bardzo atrakcyjny sposób
- buduje świadomość marki
- pomaga poprawić SEO
- przedstawia wiele informacji na małej powierzchni

Słabe strony:
- może przeszkadzać w odbiorze
- dane i liczby mogą być przytłaczające
- czytelnicy samodzielnie interpretują dane
- dla niektórych może wyglądać zbyt dziecinnie
- może zniekształcać dane

Dobre praktyki:
- interesujący temat
- chwytliwy tytuł
- dużo tabel i statystyk
- promocja w mediach społecznościowych

Złe praktyki:
- zbyt dużo tekstu
- nieciekawe tło
- brak promocji
- zbyt szczegółowe informacje

Jak zmierzyć wpływ:
- linki zewnętrzne
- odsłony strony, na której jest infografika
- udostępnienia na portalach społecznościowych
- czas spędzony na stronie

Jak możemy Ci pomóc?

Strategia content marketingowa
Specjalnie dla Ciebie opracujemy i wdrożymy strategię Content Marketing. 
Podjęte przez nas działania obejmą:

1. audyt i analizę dotychczasowych działań
2. potrzeby grupy docelowej
3. określenie narzędzi content marketingowych i ich dystrybucja
4. opracowanie kalendarza publikacji
5. wdrożenie
6. pomiar działań

Cena: od 1.970,00 zł netto
Audyt social media
Audyt content marketingowy
Audyt social media + content marketing

Mówią za nas liczby

book, ebook, content marketing, copywriting
0
stworzonych e-booków
book, ebook, infografika, content marketing, copywriting
0
opracowanych i wypromowanych infografik
book, ebook, artykuł, content marketing, copywriting
0
napisanych artykułów

FAQ

Czy naprawdę sam marketing już nie wystarczy?
Content marketing jest częścią ogólnie rozumianego marketingu. W obliczu bardzo rozwiniętych narzędzi internetowych, content marketing stał się jednym z najważniejszych elementów marketingu. 
Wśród kilkudzisięciu definicji wymienić można i taką: content marketing to zestaw działań, któych celem jest zwiększenie konwertującego ruchu na Twojej stronie. Większy ruch zaś to potencjalnie większa możliwość sprzedaży Twoich produktów i usług. A zatem sam odpowiedz sobie na pytanie: czy content marketing jest ważny? 
Jeśli chcesz, abyśmy dokonali audytu Twoich działań content marketingowych, skontaktuj się z nami.
W Internecie jest już wszystko, czy znajdzie się tam miejsce i dla mojej firmy?
Jestem właścicielem małej firmy i nie stać mnie na opracowanie przez Was strategii content marketingu. Co mi poradzicie?
Po co w ogóle jest mi potrzebny Content Marketing?
Użytkownicy Internetu cierpią na tak zwaną ślepotę banerową. Ponad 50% internautów stosuje również programy blokujące reklamy. Content marketing to najbardziej skuteczna możliwość, żeby zainteresować odbiorców naszą działalnością. To działanie za pomocą różnorodnych treści, tak aby potencjalny klient naszych usług i produktów miał jak najwięcej punktów styku z naszą marką
Możemy zaproponować Ci skuteczne narzędzia content marketingowe. W tym celu zgłoś się do nas już dzisiaj.
Czy mogę Wam zlecić napisanie tekstów do moich materiałów promocyjnych?
Nie mam pomysłu, jak stworzyć ebooka?
Jak zrobić infografikę?

SPRAWDŹ, CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ

Już dzisiaj wybierz usługę, która jest najbardziej potrzebna do rozwoju Twojego biznesu.
Dajemy gwarancję, że każdego Klienta traktujemy indywidualnie.
Analiza statystyk po pracy z nami będzie działała na Twoją korzyść!

MASZ PYTANIA?

Być może po zapoznaniu się z ofertą masz jakieś pytania?
Prześlij do nas maila - z chęcią Tobie odpowiemy.