marketing szeptany

komu ufamy?

Zanim dokonamy decyzji o zakupie, staramy się jak najwięcej dowiedzieć o marce, której powierzymy swoje pieniądze.
Komu i jakim źródłom zatem ufają Polacy?

90%

rekomendacjom znajomych

70%

opiniom Internautów

65%

stronom www marek

60%

artykułom prasowym

Zaufanie do Twojej marki = siła rekomendacji

Marketing szeptany (WoMM, ang. Word of Mouth Marketing), zwany również Buzz Marketing'iem, to działania marketingowe mające za zadanie dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego, wyglądającego na „spontaniczny” przekazu.

Co ciekawe, aż trzy czwarte Polaków wierzy w dane udostępniane w sieci.
Badanie Reader’s Digest pokazuje, że Polacy z wynikiem 72% osób deklarujących zaufanie do internetowych treści, znacznie przekraczają średnią, która wynosi zaledwie 49%.

Niewątpliwie działania w sieci, to najlepszy sposób trafienia do polskich odbiorców.

JAK DZIAŁAMY?

Nasze działania oparte są o etykę.
Istotne jest dla nas, aby wszelkie wpisy były wiarygodne i nie budziły podejrzeń o spam, tendencyjność czy reklamę.
Pracujemy przede wszystkim na forach, sklepach internetowych, porównywarkach produktów, serwisach opiniodawczych oraz mediach społecznościowych.

Cele kampanii

Wspólnie z Tobą ustalamy cele, jakie ma zrealizować marketing szeptany. Co jest dla Ciebie najważniejsze, jakie rzeczy chcesz rekomendować potencjalnym klientom.

Źródła i słowa kluczowe

Dobieramy słowa kluczowe, które będą wspomagały realizowanie celów kampanii. Znajdujemy strony (źródła) ze wzmiankami na temat Twojej marki oraz branży.

Treści

W określonych wcześniej źródłach piszemy pozytywne opinie i uwagi, tworzymy dyskusje, dołączamy się do już istniejących wątków lub tworzymy zupełnie nowe tematy. Tym samym wspieramy Twoją sprzedaż, dzięki mocy dobrego słowa.

Raport

Na zakończenie współpracy, bądź danego okresu rozliczeniowego, przedstawiamy Tobie raport z podjętych przez nas działań. Podajemy źródła i tematy, w których udzielaliśmy się promując Twoją markę.

Nasza propozycja

Chcesz zbudować wiarygodność swojej firmy w Internecie?
Pragniesz, aby Twoi klienci dokonywali więcej zakupów w Twoim sklepie internetowym?
Oczekujesz różnorodnych i pozytywnych wypowiedzi na temat Twojej firmy w sieci?
199 zł netto

- 30 merytorycznych wpisów
- raport w pliku do 5 dni roboczych po zakończeniu realizacji

W ramach tego pakietu wyszukamy odpowiednie miejsca oraz utworzymy i dodamy 30 wpisów nawiązujących do aktywnej dyskusji. W zależności od polityki forum w poście pojawi się link do oferty lub informacja ułatwiająca jej znalezienie.
319 zł netto

- 50 merytorycznych wpisów
- raport w pliku do 10 dni roboczych po zakończeniu realizacji

W ramach tego pakietu wyszukamy aktywne dyskusje oraz utworzymy i dodamy wpisy nawiązujące do tematu dyskusji lub zapytania. W części z publikowanych wpisów zawrzemy link do oferty.
549 zł netto

- 85 merytorycznych wpisów
- raport w pliku do 14 dni roboczych po zakończeniu realizacji

Na ten pakiet składa się 85 rozbudowanych i merytorycznych wypowiedzi na forach oraz portalach społecznościowych. Znajdziemy odpowiednie, aktywne dyskusje i wyszukamy nowe zapytania pod którymi zamieścimy odpowiedź z nakierowaniem na promowaną ofertę.

Usługi dodatkowe

Podejmujemy się realizacji indywidualnych zleceń, również z krótkimi terminami realizacji. Gwarantujemy wysoką jakość usługi oraz realizacje w terminie. W przypadku stałych zleceń oferujemy atrakcyjne warunki współpracy. Zapytania o indywidualne zlecenia lub pytania prosimy przesyłać we wiadomości e-mail: biuro@BlueBrand.pl

FAQ

Czy wpisy marketingu szeptanego są oznaczone jako reklama?
Wpisy w buzz marketing powinny wyglądać jak najbardziej naturalnie, spontanicznie. Odbiorca nie może mieć nawet wrażenia, że firma za nie wcześniej zapłaciła. To umiejętne włączanie się do dyskusji bądź udział w dyskusji, która już trwa.
Zawsze chętnie odpowiemy na Twoje pytania, jeśli się z nami skontaktujesz.
Dlaczego uważacie, że Buzz Marketing to skuteczna metoda pozyskiwania klientów?
Jaka ilość wpisów jest dobra na początek mojej przygody z marketingiem szeptanym?
Mam małą firmę. Czy marketing szeptany jest też dla mnie?
Jak najbardziej. Marketing szeptany może dać Tobie szybką rozpoznawalność na rynku, tym bardziej, że ponad 72% Internautów ufa opiniom czytanym w sieci. Poza tym jest o wiele tańszą alternatywą dla tradycyjnej reklamy prasowej czy radiowej.
Możesz od razu zwrócić się do nas, abyśmy znaleźli dla Ciebie najlepszy sposób promocji.
Czy Wasze wpisy się powtarzają?
Czy konkurencja może mnie zniszczyć poprzez marketing szeptany?

SPRAWDŹ, CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ

Już dzisiaj wybierz usługę, która jest najbardziej potrzebna do rozwoju Twojego biznesu.
Dajemy gwarancję, że każdego Klienta traktujemy indywidualnie.
Analiza statystyk po pracy z nami będzie działała na Twoją korzyść!

MASZ PYTANIA?

Być może po zapoznaniu się z ofertą masz jakieś pytania?
Prześlij do nas maila - z chęcią Tobie odpowiemy.