Projektowanie graficzne

Często się mówi, że dobry projekt graficzny to połowa pracy marketingowej, zaś dobry biznes zaczyna się od dobrego logo.
Zapewnimy Ci najlepszy projekt, oparty o najnowsze rozwiązania, aktualne trendy oraz spójny z Twoją marką.
Chcesz się wyróżnić wśród konkurencji. Przewagę niewątpliwie zdobędziesz dzięki identyfikacji wizualnej oraz przemawianiu do klientów poprzez animacje i video. Od Ciebie zależy, czy od początku postawisz na jakość swojego wizerunku, czy też będziesz należeć do 82% marek, które wypadają z rynku po zaledwie trzech miesiącach od momentu powstania. 
LOGO I KSIĘGA ZNAKU

  • Logo to znak graficzny lub graficzno-słowny, którym będziesz się najczęściej posługiwać w swojej działalności.
  • Dobrze jest zatem dokładnie określić jego funkcjonowanie w różnego rodzaju przestrzeni, czemu służyć powinna księga znaku.
IDENTYFIKACJA WIZUALNA

  • Spójność to niewątpliwy wyróżnik Twojej marki na tle konkurencji. Jednolita identyfikacja wizualna pozwoli Ci zachować Twój specyficzny charakter. To jak puzzle, które tylko razem stanowią sensowną całość.
ANIMACJE

  • Świetne zdjęcia i grafiki to dzisiaj standard dobrej komunikacji wizerunkowej. Jednak na swoich klientach wrażenie możesz zrobić również fantastycznymi animacjami i video.

FAQ

W jakim formacie przesłać logo do grafika?
Często grafik prosi klienta, o przesłanie logo w krzywych/wektorach. Dlaczego?
Takie logo można dowolnie modyfikować na potrzeby projektu. Można je skalować do wymaganej wielkości. Jest to istotne w przypadku, gdy chcemy wydrukować nasze logo na małym, jak i wielkim formacie, bez utraty jakości.
Przesyłanie logo w plikach .jpg, .png, dokumentach word/excel/powerpoint itp. jest niedopuszczalne, ponieważ nie nadaje się do ponownego wykorzystania. Zaleca się przesyłanie logo, w formatach: .ai, .cdr, .eps, .pdf. Jeśli nie posiadacie Państwo logo w krzywych, to istnieje możliwość odtworzenia logo, przez grafika. Wiąże się to natomiast z dodatkowymi kosztami.
Co wpływa na czas realizacji projektu?
Dlaczego kolory w projekcie, na moim monitorze i na wydruku różnią się od tych, które są na monitorze grafika?
Czy każde zdjęcie z Internetu można wykorzystać w projekcie?
Na wykorzystanie w projektach zdjęć innych niż zrobione przez nas musimy posiadać odpowiednią licencję.
Zdjęcia są dostępne w różnych rozdzielczościach, w zależności od tego, do czego chcemy je wykorzystać. Małe zdjęcie do wizytówki, ulotki będzie kosztowało mniej niż duże zdjęcie do wykorzystania na billboardzie.
Istnieją również darmowe banki zdjęć. Za używanie zdjęć z tych banków nie musimy uiszczać żadnej opłaty, natomiast szanse na znalezienie odpowiedniego zdjęcia są o wiele mniejsze, niż w przypadku płatnych banków.
Dlaczego muszę zapłacić za wykorzystane zdjęcie?
Czy otrzymam prawa autorskie do wykonanego przez Was projektu?
Czy mogę zwrócić ulotki lub wizytówki, które u Was zamówiłam?
Mam gotowy projekt. Czy zapłacę u Was tylko za jego wydruk?

Brief. Deadline. Mock up. Trzy arcyciekawe pojęcia z korpomowy. Kojarzysz któreś? Jeżeli czytasz ten tekst ponieważ interesujesz się grafiką, powinieneś znać ostatni

...

Pierwsze sekundy. To właśnie one decydują o tym jaką opinię na temat firmy wyrobi sobie klient. Już na samym początku zwróci on uwagę na wygląd produktów reklamowych.

...

Obserwując dzisiejszy rynek pracy śmiało można stwierdzić, że większość zawodów jest stricte związanych z obsługą klienta. Odnosząc się do pracy z klientem, można ją

...

Sprawdź, CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ

Już dzisiaj wybierz usługę, która jest najbardziej potrzebna do rozwoju Twojego biznesu.
Dajemy gwarancję, że każdego Klienta traktujemy indywidualnie.
Analiza statystyk po pracy z nami będzie działała na Twoją korzyść!

MASZ PYTANIA?

Być może po zapoznaniu się z ofertą masz jakieś pytania?
Prześlij do nas maila - z chęcią Tobie odpowiemy.