Projektowanie graficzne

Często się mówi, że dobry projekt graficzny to połowa pracy marketingowej, zaś dobry biznes zaczyna się od dobrego logo.

Zapewnimy Ci najlepszy projekt, oparty o najnowsze rozwiązania, aktualne trendy oraz spójny z Twoją marką.

Chcesz się wyróżnić wśród konkurencji? Przewagę niewątpliwie zdobędziesz dzięki identyfikacji wizualnej oraz przemawianiu do klientów poprzez animacje i video.

Od Ciebie zależy, czy od początku postawisz na jakość swojego wizerunku, czy też będziesz należeć do 82% marek, które wypadają z rynku po zaledwie trzech miesiącach od momentu powstania.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić

LOGO I KSIĘGA ZNAKU

Logo to znak graficzny lub graficzno-słowny, którym będziesz się najczęściej posługiwać w swojej działalności.

Dobrze jest zatem dokładnie określić jego funkcjonowanie w różnego rodzaju przestrzeni, czemu służyć powinna księga znaku.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Spójność to niewątpliwy wyróżnik Twojej marki na tle konkurencji. Jednolita identyfikacja wizualna pozwoli Ci zachować Twój specyficzny charakter. To jak puzzle, które tylko razem stanowią sensowną całość.

ANIMACJE

Świetne zdjęcia i grafiki to dzisiaj standard dobrej komunikacji wizerunkowej. Jednak na swoich klientach wrażenie możesz zrobić również fantastycznymi animacjami i video.

Nasze przykładowe realizacje

Pomysły są powszechnym towarem. Wprowadzanie ich w życie nie jest.

Michael Dell

FAQ

W jakim formacie przesłać logo do grafika?

Często grafik prosi klienta, o przesłanie logo w krzywych/wektorach. Dlaczego?

Takie logo można dowolnie modyfikować na potrzeby projektu. Można je skalować do wymaganej wielkości. Jest to istotne w przypadku, gdy chcemy wydrukować nasze logo na małym, jak i wielkim formacie, bez utraty jakości.

Przesyłanie logo w plikach .jpg, .png, dokumentach word/excel/powerpoint itp. jest niedopuszczalne, ponieważ nie nadaje się do ponownego wykorzystania. Zaleca się przesyłanie logo, w formatach: .ai, .cdr, .eps, .pdf. Jeśli nie posiadacie Państwo logo w krzywych, to istnieje możliwość odtworzenia logo, przez grafika. Wiąże się to natomiast z dodatkowymi kosztami.

Co wpływa na czas realizacji projektu?

Czas realizacji projektu zależy zarówno od grafika, jak i od klienta. Tylko szybka i sprawna komunikacja, jest gwarancją otrzymania projektu w krótkim terminie. Konkretne informacje od klienta odnośnie tego, co ma się znaleźć w projekcie przyspieszą jego realizację. Grafik nie jest copywriterem i nie zna każdego profilu działalności, dlatego klient powinien go w niego wprowadzić i przygotować informacje, które powinny się znaleźć w projekcie. Klient może pokazać, co mu się podoba, a grafik spróbuje wpasować się w stylistykę zaproponowaną przez klienta. Większa ilość informacji przekazanych na początku projektu sprawi, że mniej będzie ewentualnych poprawek i czas realizacji będzie krótszy.

Dlaczego kolory w projekcie, na moim monitorze i na wydruku różnią się od tych, które są na monitorze grafika?

Po pierwsze każdy monitor ma inne ustawienia, jak jasność, kontrast, nasycenie kolorów itd. Projekt, który przygotuje grafik, na innych komputerach będzie wyglądał inaczej. Podobnie jest z wydrukami przygotowanych projektów. Różne drukarnie mają inaczej skalibrowane maszyny i to powoduje różnice w wydrukach. Nawet jeśli zamówimy wydruki w tej samej drukarni, w pewnym odstępie czasu, mogą się one różnić kolorem.

Czy każde zdjęcie z Internetu można wykorzystać w projekcie?

Na wykorzystanie w projektach zdjęć innych niż zrobione przez nas musimy posiadać odpowiednią licencję.

Zdjęcia są dostępne w różnych rozdzielczościach, w zależności od tego, do czego chcemy je wykorzystać. Małe zdjęcie do wizytówki, ulotki będzie kosztowało mniej niż duże zdjęcie do wykorzystania na billboardzie.
Istnieją również darmowe banki zdjęć. Za używanie zdjęć z tych banków nie musimy uiszczać żadnej opłaty, natomiast szanse na znalezienie odpowiedniego zdjęcia są o wiele mniejsze, niż w przypadku płatnych banków.

Dlaczego muszę zapłacić za wykorzystane zdjęcie?

Nie można używać zdjęć znalezionych w Internecie bez odpowiedniej licencji. Do projektów wyszukuje się zdjęcia w tzw. „bankach zdjęć”. Za możliwość wykorzystania takiego zdjęcia w projekcie musimy zapłacić.

Czy otrzymam prawa autorskie do wykonanego przez Was projektu?

Wszystko zależy od wstępnych ustaleń oraz wyceny projektu graficznego. Jeśli zamówisz u nas najtańszą wersję projektowania, to niestety praw autorskich do niej nie przekażemy Tobie. Jeśli zaś Twój pakiet jest droższy, to prawa autorskie będą należeć do Ciebie. Oczywiście po opłaceniu faktury VAT za naszą usługę 🙂

Czy mogę zwrócić ulotki lub wizytówki, które u Was zamówiłam?

Każda realizacja, którą wykonujemy jest indywidualna i dedykowana dla konkretnego klienta. Nie dopuszczamy zatem możliwości zwrotu wydruków, które są zgodne z zaakceptowanym projektem i pozbawione wad. Zasada ta dotyczy również wszystkich znakowanych materiałów reklamowych.

Mam gotowy projekt. Czy zapłacę u Was tylko za jego wydruk?

Jeśli Twój projekt odpowiada wszystkim wymaganiom drukarskim, to zapłacisz faktycznie za sam wydruk. Najczęściej jednak każdy projekt musi przejść przez proces opracowania go do druku. Wówczas zmieniamy spady, tak aby linie cięcia nie wchodziły w istotne elementy graficzne i teksty, opracowujemy schemat kolorystyczny. To wszystko wiąże się z dodatkowymi kosztami, o czym informujemy na wstępnym etapie prac.