Zaklinamy dla Ciebie media społecznościowe
Pragniesz wzmocnić wizerunek swojej firmy?
Chcesz pozyskać grono nowych Klientów?
Szukasz skutecznych sposobów na wypromowanie oferowanych przez Ciebie produktów lub usług?
Chcesz profesjonalnie zaistnieć, wyprzedzając Twoją konkurencję, na Facebooku, Instagramie, YouTube, Twitter czy LinkedIn?
Wykorzystaj potencjał drzemiący w portalach społecznościowych, w tym w największym na świecie. Firmowy fanpage oraz reklama w serwisie Facebook pozwoli zrealizować wytyczone cele. Ciekawy i dynamiczny fanpage to fundament powodzenia działań reklamowych w sieci.
Wybierz pakiet
Skorzystaj z naszej oferty na prowadzenie Twojego fanpage na Facebooku.
Wybierz pakiet, który będzie najbardziej korzystyny dla Ciebie.
Pakiet BAZA
3 wpisy/tydz.
reklama wpisów 1 x tydz.
grafiki do wpisów
miesięczny raport
Pakiet ROZWÓJ
5 wpisów/tydz.
reklama wpisów 2 x tydz.
grafiki do wpisów
miesięczny raport
relacje z fanami
Pakiet DeLUX
6 wpisów/tydz.
reklama wpisów 2 x tydz.
grafiki do wpisów
miesięczny raport
relacje z fanami
video do 1 min.
obsługa konkursów
Oferta dodatkowa
Wstępna analiza profilu Klienta na Facebooku i Instagramie wraz z propozycją zmian, od 0,5 do 2 stron → bezpłatnie (przy zamówieniu obsługi fanpage).
Usługi dodatkowe:
- opracowanie manuala do samodzielnego prowadzenia fanpage przez Klienta (dotyczący strony Klienta)
- szkolenie Klienta z samodzielnego prowadzenia fanpage na FB/Instagramie
- stworzenie fanpage na poszczególnych platformach social media (np. Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest)
- prowadzenie profilu na Instagramie
FAQ
Dlaczego moje posty na Facebooku mają małe zasięgi?
Bardzo możliwe, że składa się na to jedna z przyczyn: za rzadko i niesystematycznie publikujesz, nie tworzysz angażujących treści, Twój fanpage jest duży, a Ty nie wydajesz nic na reklamę. Na Edge Rank, czyli algorytm Facebooka, wpływ ma jeszcze wiele innych rzeczy, niemniej wymienione powyżej najczęściej spotykamy u naszych nowych Klientów.
Kilka sprawdzonych i uniwersalnych rad zawarliśmy w artykule na blogu: CASE STUDY: 5 prostych trików, aby Twój post na Facebooku konwertował lepiej
Jeśli skontaktujesz się z nami, możemy przeprowadzić audyt Twoich działań na Facebooku i zaproponować zmiany.
Co to są social media?
Social media to serwisy internetowe, które same w sobie nie generują treści, tylko dają całe zaplecze techniczne, aby to poszczególne osoby te treści tworzyły.
Każdy portal ma swoją specyfikę i gromadzi inny rodzaj odbiorców, inną społeczność.
Naszym zdaniem najbardziej uniwersalny jest Facebook i dzisiaj on też zdecydowanie dominuje na rynku, mając już 2 miliardy użytkowników.
Wśród popularnych mediów społecznościowych możemy również wyróżnić: Instagram, Snapchat, YouTube, Twitter, Pinterest, Google+, LinkedIn.
Zgłoś się do nas, a wykonamy audyt Twojej komunikacji w social media i zaproponujemy zmiany.
Prowadzę fanpage a moja sprzedaż się nie zwiększyła. Dlaczego tak jest?
Trudno nam odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie, gdyż nie wiemy, o jaki fanpage chodzi. Być może zapominasz, że social media służą przede wszystkim do budowania społeczności wokół Twojej marki. Nie są one słupem ogłoszeniowym działającym na zasadzie kupię-sprzedam.
Daj najpierw wartość swoim odbiorcom, a dopiero później oferuj zakup towaru czy usługi.
Zachęcamy Cię również do przeczytania artykułu na naszym blogu: 7 Powodów, dla których Social Media Nie Sprzedają
Jeśli chcesz, abyśmy zrobili audyt Twoich działań w social media – skontaktuj się z nami.
Jak mam reagować na hejt i krytykę w mediach społecznościowych?
Przede wszystkim spokojem i próbą zdystansowania się. Na ten temat przygotowaliśmy kilka wpisów na naszym blogu:
Czarna strona social media, o której nie mówią Ci marketerzy
Ech, ten hejt
6 skutecznych podpowiedzi jak mądrze odpowiadać na komentarze fanów w mediach społecznościowych
Zajrzyj tam koniecznie, aby uzyskać dodatkowe informacje.
Mam swoją stronę internetową, dlaczego więc jeszcze powinienem być na Facebooku?
Cieszymy się bardzo, że masz stronę internetową. A czy śledzisz, jaki ruch masz na niej? Czy znasz swoje statystyki?
W swojej praktyce zauważyliśmy, że po założeniu konta na Facebooku, poprawnym jego prowadzeniu, ruch na stronie naszych klientów wzrastał o kilka-kilkadziesiąt procent. W przypadku jednego z klientów aż 76% całego ruchu na stronie internetowej pochodziło z mediów społecznościowych.
Jak uważasz – o ile miała szansę wzrosnąć jego sprzedaż? Dzięki mediom społecznościowym zbudujesz wokół swojej marki lojalną społeczność. Oznacza to więcej możliwości sprzedaży przy zaangażowaniu mniejszych pieniędzy.
Jeśli chciałbyś, żebyśmy przyjrzeli się Twoim statystykom i zaproponowali zmiany – skontaktuj się z nami.
Jaki jest minimalny okres współpracy z Państwa firmą?
Nie podejmujemy się działań w mediach społecznościowych trwających krócej niż 3 miesiące. Głównie dlatego, że trudno jest określić po miesiącu współpracy, które działania będą skuteczne akurat dla Twojej marki.
Zazwyczaj firmy współpracują z nami w okresach rocznych. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji – służymy pomocą. Skontaktuj się z naszym biurem.
Od czego zależy cena prowadzenia fanpage?
Na koszt prowadzenia fanpage składa się kilka rzeczy, m.in.: ilość działań, które mamy przeprowadzić, różnorodność postów, realizacje kampanii reklamowych. Zawsze z klientem ustalamy szczegóły współpracy oraz budżet, którym on dysponuje, żeby rozruszać swój fanpage.
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.
Czy możecie poprowadzić stronę firmową na Facebooku?
Oczywiście, że tak. Prowadzimy strony firmowe na Facebooku dla firm małych i tych trochę większych. Szczególnie nacisk kładziemy na współpracę z sektorem MŚP, bowiem uważamy, że istotne jest wspieranie firm, które stanowią podstawę do funkcjonowania naszej gospodarki.
Napisz lub zadzwoń do nas, żebyśmy mogli przedstawić Ci standardową ofertę lub ofertę skrojoną na miarę dla Ciebie.
Dużo się teraz mówi o pixelu Facebooka. Co to jest?
Pixel Facebooka to inaczej kod śledzący, który instalujesz na swojej stronie internetowej. Pozwala on na dokładne targetowanie reklamy na Facebooku pod kątem osób, które odwiedziły Twoją stronę lub podjęły na niej konkretne działania.
Skontaktuj się z nami, a sprawdzimy, czy na Twojej stronie jest już podpięty pixel Facebooka.