10 inspirujących cytatów o mediach społecznościowych

"

Komentarze

Data publikacji

10 lut, 2021

Od powstania mediów społecznościowych nasze życie zmieniło się diametralnie. Społeczeństwo też się zmieniło. Nieustannie chodzimy z głowami w telefonach. Nawet w towarzystwie większość z nas nie jest w stanie powstrzymać się od zerknięcia w wyświetlacz telefonu i sprawdzenia powiadomień. Media społecznościowe zabierają nam całkiem spory kawałek naszego prawdziwego życia. Niestety tylko część z nas potrafi znaleźć złoty środek pomiędzy życiem realnym, a wirtualnym. Dlaczego tak się dzieje?

Media społecznościowe nie służą obecnie tylko i wyłącznie do kontaktu. Ich istotą jest to, że każdy udostępniony materiał można polubić, skomentować, udostępnić czy przesłać dalej. Nie od dziś po Internecie krąży określenie marketingu społecznościowego. Nieustanne interakcje sprzyjają budowaniu relacji na linii sprzedawca – klient. Stały kontakt daje także możliwość zbudowania długotrwałej więzi, która z pewnością w przyszłości zaowocuje lojalnością w przypadku obydwu stron.

Aktualnie marki znają potęgę mediów społecznościowych. Wiedzą, co należy zrobić, aby generować ruch internetowy. Jednak największym plusem marketingu społecznościowego są niskie koszty działań marketingowych. Praktycznie za darmo jesteśmy w stanie dotrzeć do naszej grupy docelowej.

Jednak patrząc z perspektywy czasu media społecznościowe w Polsce dopiero zaczynają się rozkręcać. Dlatego być może w naszych głowach istnieje jeszcze mało cytatów, które są w stanie pomóc nam w dogłębnym poznaniu mediów społecznościowych i mechanizmów, które nimi rządzą.

Przygotowaliśmy dla Was jedne z najciekawszych naszych zdaniem opisów mediów społecznościowych w pigułce.

 

1. „Dzięki lajkom rachunków nie popłacisz. Dzięki sprzedaży – owszem.” Noah Kagan

 

2. „Po stokroć: mierz efekty biznesowe twojego content marketingu. Jeśli tego nie robisz to – szczerze mówiąc – twoja szansa na utrzymanie posady jest nikła.” – John Miller

 

3. “Zaskakująco dużo firm wciąż używa mediów społecznościowych jak najkrótszej informacji prasowej świata.” – Jay Baer

 

4. „W świecie internetowej obsługi klienta ważne jest, by pamiętać, że konkurencja jest o jedno kliknięcie myszką od Ciebie.” – Doug Warner

 

5. „Content jest ogniem, social media benzyną.” Jay Baer

 

6. „Świetny content jest najlepszym narzędziem sprzedażowym na świecie.” – Marcus Sheridan

 

7. „Dobra komunikacja pobudza jak czarna kawa. I równie trudno po niej zasnąć.” – Ann Morrow Lindbergh

 

8. „Im bardziej wyszukane środki komunikacji, tym mniej komunikujemy.” – Joseph Priestley

 

9. „Content buduje relacje. Relacje oparte są na zaufaniu. Zaufanie napędza przychody.” Andrew Davis

 

10. „Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content marketing z nimi rozmawia.” Doug Kessler

 

 

Czy wiedzieliście, że media społecznościowe kryją w sobie aż tyle mechanizmów? Że każde pojawiające się w nich działania ze strony marek muszą być dokładnie przemyślane? Marketing społecznościowy to posty z ukrytym przekazem. Zwykły użytkownik mediów społecznościowych nie jest w stanie rozróżnić, który wpis ma za zadanie zwiększyć zainteresowanie produktem, a co za tym idzie, sprzedaż, a który jest po prostu najzwyklejszym postem.

Zgadzacie się z powyższymi cytatami? A może któryś z nich to totalna bzdura? Macie swoje określenia mediów społecznościowych? Czekamy na Wasze komentarze.

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach i promocjach?
Zachęcamy Cię do pozostawienia swojego maila.
Po potwierdzeniu zapisu otrzymasz od nas wartościowy prezent ze świata marketingu i social media.

Ostatnie artykuły

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Telefon

+48 600 033 970

Email

biuro@bluebrand.pl

MASZ PYTANIA?

3 + 11 =