3 Proste Narzędzia Marketingowe Zwiększające Twoją Sprzedaż

"

Komentarze

Data publikacji

30 gru, 2020

Zapewne zastanawiasz się dlaczego ulotki, które ostatnio zamówiłeś i rozdałeś nie przyniosły Ci nowych klientów. Przypuszczam, że nie jesteś także zadowolony z ruchu, jaki generuje Twoja strona internetowa. A być może masz już dość wydawania pieniędzy na reklamę, która nie przynosi Ci zysku? Podpowiem Ci zatem na co zwrócić uwagę, by Twoje pieniądze były wydawane na skuteczne przekazy reklamowe.

Od 2009 roku zajmuję się tworzeniem strategii Public Relations, zaś od kilku lat prowadzę agencję marketingową. Klienci, z którymi rozpoczynam współpracę, często skarżą się, że wdają pieniądze na reklamę, która w ogóle nie przynosi im zysku. Często słyszę, że nie wiedzą od czego zacząć myślenie o swoim marketingu i boją się, że znowu trafią do przypadkowych speców od reklamy, a nie do doradców, dla których ich zysk będzie najważniejszy.

Korzystając z tych doświadczeń postanowiłam przygotować krótką podpowiedź, która sprawi, że będziesz bardziej świadomie wydawał pieniądze na promocję swojej firmy. A zatem, na co powinieneś zwrócić uwagę, żeby Twoja sprzedaż w końcu rosła?

⇒ 1. MIERZ

Po czym poznasz agencję reklamową, która faktycznie jest zainteresowana Twoim zyskiem, a nie wyciągnięciem pieniędzy? Po tym chociażby, że zanim przystąpi do działania pozna Ciebie i Twoich klientów. Ale przede wszystkim po tym, że nie boi się mierzyć skuteczności swoich działań. Tak, po pierwsze: mierz, mierz i mierz. Dzisiaj naprawdę prawie każde działanie można zmierzyć. To daje możliwość ocenienia jego skuteczności, a Tobie pewność, że zainwestowana w reklamę złotówka będzie miała szansę się podwoić czy potroić.

⇒ 2. TESTUJ

Zastosowałeś rozwiązanie „A” i nie spełniło ono Twoich oczekiwań, ale jesteś przekonany, że Twój pomysł był dobry? Nic nie szkodzi – czasami trzeba dokonać niewielkich korekt i w nowej wersji Twoje rozwiązanie może być efektywne. A może jesteś w sytuacji, gdy nie wiesz, które z narzędzi promocyjnych będzie skuteczne? Testuj je zatem. Najpierw na małej grupie, żeby od razu nie wydawać rocznego budżetu na reklamę. A gdy dostaniesz już informację zwrotną, co zadziałało, to…

⇒ 3. SKALUJ

oczywiście – skaluj! Bo jeśli coś zadziałało w ograniczonym zakresie, to pomyśl jaki będziesz miał odzew na swoją reklamę w większej grupie… Ale nie kopiuj czegoś, co zadziałało u Twoich znajomych. Ty masz innych klientów, być może reprezentujesz inną branżę. Zatem nie skaluj od razu czegoś, co było dobre dla firmy „X”. Skaluj to, co wcześniej testowałeś i co możesz zmierzyć.

Podobno połowa pieniędzy wydanych na reklamę nie przynosi zysku, tylko nie wiadomo która to połowa. Dzięki tym trzem prostym narzędziom możesz zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych i jednocześnie mniej pieniędzy wydawać na ciągłe „próbowanie”.

Życzę Ci powodzenia w pracy z najlepszymi specjalistami branży reklamowej. Tylko oni sprawią, że reklama naprawdę podniesie Twoją sprzedaż.

Wierzę w rozwój Twojego biznesu. A jeśli uważasz, że ten post daje Ci dodatkową wartość, będzie mi miło, gdy go udostępnisz innym. Z góry dziękuję.

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach i promocjach?
Zachęcamy Cię do pozostawienia swojego maila.
Po potwierdzeniu zapisu otrzymasz od nas wartościowy prezent ze świata marketingu i social media.

Ostatnie artykuły

Content marketing a SEO

Kilka z naszych ostatnich tekstów dotyczyło słów kluczowych, SEO oraz content marketingu. Idąc dalej za ciosem przygotowaliśmy dla Was tekst o powiązaniu...

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Telefon

+48 600 033 970

Email

biuro@bluebrand.pl

MASZ PYTANIA?

11 + 12 =