4 główne różnice w stronach internetowych agencyjnych a amatorskich

"

Komentarze

Data publikacji

16 gru, 2020

Internet stał się jedną z najlepszych form komunikacji, a także promocji pomiędzy producentem a konsumentem. Ulotki, plakaty i billboardy służą poniekąd tylko do wstępnego zapoznania się z ofertami proponowanymi przez producentów dóbr i usług. To właśnie na tych projektach użytkowych znajdziemy odnośnik do strony internetowej z zachętą do zapoznania się z pełną ofertą firmy.

Zatem każda poważna firma powinna posiadać profesjonalną stronę internetową. Dlaczego? Ponieważ wizerunek firmy, który prezentujemy odbiorcy, świadczy o poziomie wykonywanych przez nas usług, a także o podejściu do klienta. Właściwy i atrakcyjny wygląd strony oraz odpowiednio spersonalizowane treści to klucz do sukcesu. W obecnym świecie, kiedy identyfikacyjna wizualna to podstawowe narzędzie do kreowania wizerunku firmy, a także świetna ścieżka do pozyskania nowych użytkowników, warto zadbać o to, aby naszą stroną internetową zajął się profesjonalista w dziedzinie projektowania stron internetowych. Stworzenie strony internetowej to skomplikowany proces, a zaprojektowanie profesjonalnej strony www, która będzie miała siłę przyciągania to nie lada sztuka.

Dlatego zakładając firmę, a następnie stronę internetową, która będzie nie tylko miejscem uzyskania informacji nt. przedsiębiorstwa, a także jednym z kluczowych elementów w promocji, warto się zastanowić, komu zlecić jej wykonanie – koledze informatykowi czy doświadczonej firmie.

Jakie są zatem różnice w stronach internetowych wykonanych przez amatorów i wyspecjalizowane w tej dziedzinie firmy?

 

1. Cena

Wybierając amatora to stworzenia naszej strony internetowej, możemy liczyć na znacznie niższą cenę niż w przypadku zrealizowania jej przez profesjonalne firmy. Ceny, które proponują agencje są przeważnie około 3-4 razy wyższe od kwot zaproponowanych przez amatorów. Jeżeli twierdzisz, że nie stać Cię na profesjonalną stronę internetową – jesteś w błędzie. Koszty projektowania są zróżnicowane, wszystko zależy od interfejsu, a także m.in. od pojemności. Strona internetowa to inwestycja w przyszłość, a także wizytówka firmy – nie można pozwolić sobie na jej nieposiadanie. Kwota, którą zainwestujesz w stworzenie profesjonalnej strony prędzej czy później wróci do Ciebie z nawiązką. Warto inwestować!

 

2. Wysoka jakość usług

Profesjonalna agencja reklamowa tworząca strony internetowe posiada nie tylko programistów i grafików, ale także copywriterów, którzy tworzą teksty z myślą o przyszłych odbiorcach. Strona zaprojektowana przez agencje zostanie wsparta o atrakcyjne treści, które copywriter stworzy po analizie rynku i researchu. Gdy projektem zajmie się kolega informatyk, treści będziemy musieli przygotować sami, co nie gwarantuje nam 100% sukcesu. O etapach powstawania strony internetowej pisaliśmy już we wcześniejszym artykule. Kliknij, żeby do niego przejść.

 

3. Znajomość SEO

Na rynku istnieje zróżnicowanie produktów oraz różnorodność dystrybucji, dlatego nowopowstające firmy, które chcą konkurować, powinny stać się ciekawą alternatywą dla potencjalnego klienta. Jeżeli firma będzie np. kolejnym przedsiębiorstwem na bogatym rynku motoryzacyjnym, nasza strona będzie potrzebowała działań związanych z pozycjonowaniem i optymalizacją. To właśnie profesjonalne firmy posiadają wiedzę w zakresie tworzenia treści, które sprawią, że nasza strona pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania, co będzie skutkowało większą liczbą odwiedzin potencjalnych klientów.

 

4. Doświadczenie i wiedza

Każda profesjonalna agencja, specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych, posiada nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale także bogate portfolio, dzięki któremu możemy zapoznać się ze wcześniejszymi projektami. Agencje mają także wiedzę związaną z identyfikacją wizualną, która w obecnych czasach stanowi podstawowe narzędzie w kreowaniu wizerunku. I to właśnie w oparciu o jej elementy powinna zostać stworzona profesjonalna strona internetowa. Zamawiając stronę internetową u amatora często możemy stać się pierwszym z jego klientów, a nasza witryna zostanie stworzona na zasadzie prób i błędów, a tego chyba wolimy uniknąć.

 

 

Zatem, drogi Kliencie, pamiętaj, aby do stworzenia swojej strony internetowej wybrać właściwą osobę lub agencję interaktywną. To właśnie oni zagwarantują Ci profesjonalne i sprawne wykonanie zlecenia w oparciu o umowę.

Nasza agencja jest w stanie zrealizować dla Państwa różnorodne działania w Internecie. Zajmujemy się kompleksowym wykonywaniem stron internetowych – tworzymy nowe w oparciu o indywidualne rozwiązania, a także zajmujemy się modyfikacją witryn już istniejących. Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami – zapraszamy do kontaktu!

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach i promocjach?
Zachęcamy Cię do pozostawienia swojego maila.
Po potwierdzeniu zapisu otrzymasz od nas wartościowy prezent ze świata marketingu i social media.

Ostatnie artykuły

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Telefon

+48 600 033 970

Email

biuro@bluebrand.pl

MASZ PYTANIA?

13 + 14 =