4 szokujące porady marketingowe, które sprawią, że będziesz lepszy w łóżku

"

Kategoria

Komentarze

Data publikacji

5 maj, 2021

Wiesz, czego pragniesz? Masz sprecyzowane wymagania, czy raczej polegasz na tej drugiej osobie? A może lubisz zaskakiwać i marzysz o tym, aby stać się doskonałym kochankiem? Wiesz jaką poradę po(d)sunę Ci na początku?

Powoli… powoli czytaj ten tekst i analizuj każdy wyraz, każde zdanie i każdą moją poradę. Nie chcę być nauczycielką, chciałabym tylko, abyś przeczytał ten tekst z pewną dozą dystansu do siebie.

S jak świadomość
To podstawa nie tylko udanego seksu, lecz także biznesu. Branża marketingowa nieustannie się rozwija. Jesteś twórcą samego siebie w obu kwestiach. Świadomość seksualna nadaje barw Twojemu życiu. To Ty sam decydujesz, czy będą to kolory radości czy rozczarowania. Znajomość swoich potrzeb i tego, co chcesz osiągnąć, to na początku dobry wstęp do dalszych sukcesów. Zjawisko marketingu ma wiele wspólnego z seksem. W jednej i drugiej kwestii musisz posiadać świadomość. Nie tylko samego siebie, ale przede wszystkim drugiej strony. Dlaczego drugiej strony? Bo to właśnie ona jest podstawą sukcesu. Pamiętaj, że wiedza, którą nieustannie zdobywasz poszerza Twoje horyzonty i sprawia, że potrafisz czerpać więcej z każdej sfery życia.

E jak eksperyment
Eksperyment w marketingu to rodzaj badań, który pozwala na poznanie różnych zjawisk. To właśnie eksperymenty pozwolą Ci na znalezienie złotego środka. Nie możesz ulegać utartym schematom. Musisz być inny, musisz się odróżniać. Postaw wszystko na jedną kartę i działaj. Nie patrz na innych. Nie bój się zmian. Podejmuj ryzyko. Jeżeli nie, to dostaniesz klapsa! Dosłownie i w przenośni. Będąc mdłym przedsiębiorcą nie zachęcisz do siebie klientów. Będąc standardowym kochankiem nie zadowolisz drugiej strony na długo. Ile razy można robić to samo? Nuda. Eksperymentuj!

K jak kreacja
Kolejnym krokiem jest kreowanie. Kiedy „posiądziesz” już wiedzę, możesz, a nawet musisz, ją dobrze wykorzystać. To właśnie Twoja szansa na sukces. Masz wiedzę, więc możesz stworzyć coś innego, innowacyjnego. Pamiętaj, że twórcza osobowość przekłada się nie tylko na lepsze wyniki w biznesie, lecz także na bogatsze życie erotyczne. Inwencja i wyobraźnia – tych cech nie może zabraknąć w Twoich encyklopediach: marketingu i seksu. Kreatywność działa jak magnes, chyba nie muszę przytaczać Ci reklam, które odniosły sukces właśnie dzięki tej cesze. Ograniczaj praktyczność – ona uniemożliwia Ci bycie spontanicznym, a to niebywała zaleta kreatywności.

S jak sukces
Jeżeli myślisz, że jako drugie S wybrałam sukces dlatego, że trzy powyższe czynniki nam ją zapewnią, to jesteś po raz kolejny w błędzie. Całe nasze życie opiera się na nieustannej nauce. Tak samo jak „dostrajanie” się partnerów jest swoistego rodzaju sztuką, którą osiąga się nie po miesiącu. Potrzeba na to o wiele więcej czasu. Oprócz czasu potrzebujemy także wiele cierpliwości oraz zaufania – w marketingu jest bardzo podobnie. Te dwie cechy w ogromnym stopniu decydują o powodzeniu projektu. Dużo czasu musi upłynąć od pierwszego razu do chwili, kiedy poczujesz i odkryjesz smak seksualnego spełnienia. Tak samo jak w marketingu – od wprowadzenia reklamy w życie do uzyskania z niej przychodów daleka droga.

I jak? Doszedłeś do końca razem ze mną? Gratulacje! Jeżeli jeszcze czytasz ten tekst, to masz świadomość tego, że seks to nie tylko stosunek. Całokształt seksu opiera się jeszcze na wielu innych składnikach. W tym tekście chciałam pokazać Ci porady marketingowe, związane z moją branżą, ale także tokiem myślenia, dzięki któremu patrzę na świat w trochę inny sposób niż Ty. Zwracam uwagę na niuanse, które, jak widzisz, są bardzo ważne. Zgadasz się z tymi poradami? Czy masz zupełnie inne zdanie, tak że aż skoczyło Ci ciśnienie? Krew nie woda – wykorzystaj to! Podziel się swoimi spostrzeżeniami.

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach i promocjach?
Zachęcamy Cię do pozostawienia swojego maila.
Po potwierdzeniu zapisu otrzymasz od nas wartościowy prezent ze świata marketingu i social media.

Ostatnie artykuły

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Telefon

+48 600 033 970

Email

biuro@bluebrand.pl

MASZ PYTANIA?

12 + 15 =